Skip to main content
Antwoord

Hoe moet ik de Tabel: verwachte levertijd iPhone 17 interpreteren?

• October 1, 2025
  • 5 reacties
  • 3417 keer bekeken

Boven de tabel met de verwachte levertijd van de iPhone 17 staat de volgende beschrijving:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone:

• Zoek de tabel van het model dat jij hebt besteld.
  • Controleer het geheugen en de kleur (bijvoorbeeld: 256 GB Black). Zo weet je dat je in de juiste rij kijkt.
  • Zoek in de kolom met de periode waarin je hebt besteld.
  • De verwachte levertijd staat in het vak waar jouw iPhone-model (rij) en periode (kolom) elkaar kruisen.
  • De verwachte levertijd is vanaf het moment waarop de pagina voor het laatst is bijgewerkt.

Mijn vraag hierover is het volgende:
Ik heb mijn telefoon besteld op 18 september. Moet ik de verwachte levertijd tellen vanaf mijn besteldatum (18 september), of vanaf 30 september, de datum waarop de tabel voor het laatst is bijgewerkt?

Ik hoop spoedig uw antwoord te ontvangen.

Alvast bedankt!

Jos

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Broerkonijn . Welkom hier!

Je wilt graag weten waar je aan toe bent met de levering van je nieuwe toestel en dat kan ik goed begrijpen. Zoals je in de link van ​@PeterG  kunt zien geldt dat vanaf de laatste dinsdag dat de pagina is bijgewerkt.  Ik weet niet welk type je hebt, maar dat kun je daar dan opzoeken.

Let wel: Het is een verwachting (die we uiteraard proberen waar te maken)  maar we zijn hierin volledig afhankelijk van wat Apple aangeeft.  Dus 100% garanties zijn er niet. Ik hoop uiteraard dat je je toestel snel in huis hebt! 

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 18, 2025

Krijg em vrijdag net bevestigd via mail

En wanneer had je hem precies besteld? Hier besteld op vrijdag 45 min na de launch (14:00) nog niks gehoord.

Ik heb hem besteld om 14:20 en kreeg om 14:47 de mail dat mijn toestel gereserveerd is. Helaas ook nog niets gehoord. 😢

Oow hier pas 15:34 de reserveringsmail

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 1, 2025

https://www.kpn.com/mobiel/levertijden?campaignid=so:c=merk-community

Levertijd vanaf de laatste dinsdag dat de pagina is bijgewerkt.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Hoi ​@Broerkonijn . Welkom hier!

Je wilt graag weten waar je aan toe bent met de levering van je nieuwe toestel en dat kan ik goed begrijpen. Zoals je in de link van ​@PeterG  kunt zien geldt dat vanaf de laatste dinsdag dat de pagina is bijgewerkt.  Ik weet niet welk type je hebt, maar dat kun je daar dan opzoeken.

Let wel: Het is een verwachting (die we uiteraard proberen waar te maken)  maar we zijn hierin volledig afhankelijk van wat Apple aangeeft.  Dus 100% garanties zijn er niet. Ik hoop uiteraard dat je je toestel snel in huis hebt! 

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • October 15, 2025

Ik zie in de tabel staan dat het toestel leverbaar is voor de datum waarop ik deze heb besteld: Pre-order 17 Pro Max 256GB Cosmic Orange. Echter staat mijn bestelling nog steeds stil, geen update gehad. 

Ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben.

Alvast bedankt!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 15, 2025

Hoi ​@JelteBakker 

Besteld voor 19 september zul je 'm snel ontvangen. Voor die groep is ie leverbaar. Deze batch heeft kpn binnen.

Besteld tussen 19 sept. en 9 okt. is de wachttijd vanaf 14 oktober (bijwerk datum pagina) ca. 2 à 3 weken.

Besteld vanaf 29 oktober is de wachttijd vanaf 14 oktober nog zeker 4 tot 6 weken.