Skip to main content

Hi, ik krijg melding van abn app dat vanaf 23 april de app enkel nog werkt op android 9.0 e,v ik heb een samsung A5 kun je die uberhauptupgrdaen van 8.0 naar 9.0 zo ja hoe en wat

Hallo @majoca ,

Dan zou je in je telefoon naar het menu "software-update" moeten gaan en dan kijken of er een update klaar staat. 

Maar ik lees op internet dat jouw telefoon geen updates meer krijgt : 

Samsung geeft alle Galaxy-telefoons van 2019 en nieuwer vier jaar lang beveiligingsupdates. Dat heeft de fabrikant laten weten. Daarbij gaat het ook om goedkope modellen als de A10, A20 en A30, zegt Samsung. Het gaat hier om modellen uit 2019, 2020 en 2021, blijkt uit de lijst van Samsung.

 

Helaas : Tijd voor een nieuwe telefoon! 


Hallo @majoca . Dit toestel is van 2017, dus bijna 6 jaar oud. Als het nu op versie 8 draait, dan verwacht ik geen verdere updates meer. (En dat is - helaas voor jou dan - ook dat wat ik bij Samsung kan vinden.)


Hallo @majoca . Dit toestel is van 2017, dus bijna 6 jaar oud. Als het nu op versie 8 draait, dan verwacht ik geen verdere updates meer. (En dat is - helaas voor jou dan - ook dat wat ik bij Samsung kan vinden.)

ok dank voor je moeite; dan word het toch tijd voor iets nieuws bij welke android versie zijn ze inmiddels

 


@majoca 

In december is Android 13 uitgerold. https://www.androidplanet.nl/nieuws/android-13-update-overzicht/