Skip to main content

 

We zouden ook graag meer duidelijkheid willen geven, maar dat kunnen we niet. De telefoons zijn leverbaar, we krijgen elke week nieuwe voorraad binnen die we ook gelijk uitleveren. Alleen zijn ze dan niet bij iedereen leverbaar, dat hangt af van hoeveel toestellen we binnenkrijgen. We kunnen daar van te voren niet duidelijker over zijn omdat wij ook niet weten hoeveel we elke week binnenkrijgen van elk toestel. 'k Snap dat dit heel irritant is, maar meer kunnen we er ook niet van maken.

Dat is niet waar dat jullie elke week een levering krijgen, althans niet van elk model. Want ik hoor al 3 weken dat ik bij de eerstvolgende levering zit. Heb hem 1 oktober al besteld. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Hermanus, ik heb je even een eigen topic gegeven zodat ik jouw bestelling eens goed kan bekijken, het zou namelijk niet zo lang moeten duren :thinking:

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!