Skip to main content

Alles wat hier boven genoemd wordt heb ik niet alles Apple is gekoppeld onder 1 account maar niets wordt gratis aangeboden.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @HansLam,

Excuus voor de hele late reactie, jouw bericht is helaas ergens tussen wal en schip geraakt waardoor we hem nu pas zien 😬

Heb je het nog wel kunnen vinden? Dit iets iets dat buiten KPN om gaat, dus ik kan je hier verder niet echt bij helpen.

 


Ik vind dat zo vreemd. KPN en niemand anders verkoopt mij een telefoon met gratis 3 maanden Apple TV. Wanneer ik dan om de Apple TV uit de aanbieding vraag is KPN niet thuis. Er is echt geen 3de partij bij deze deal betrokken geweest?


De actie met AppleTV is een actie van Apple zelf, niet een actie van KPN. Wij kunnen helemaal niets met AppleTV, omdat dit niet iets is dat bij je KPN abonnement hoort.

Apple heeft momenteel een actie dat je bij aankoop van bepaalde apparatuur, 3 maanden gratis gebruik kunt maken van AppleTV en heeft daarvoor bepaalde voorwaarden: Aanbieding AppleTV / Voorwaarden aanbieding AppleTV

Als je aan de voorwaarde voldoet en toch de optie niet te zien krijgt, wil ik je aanraden om contact te zoeken met Apple voor verdere hulp hierbij!


Ik verwacht dat dat device dat zelf ergens zegt, heb ik ook met mijn chromebook gehad. Daar kreeg ik ook iets bij en gaf die chromebook zelf aan.


Ik vind dat zo vreemd. KPN en niemand anders verkoopt mij een telefoon met gratis 3 maanden Apple TV. Wanneer ik dan om de Apple TV uit de aanbieding vraag is KPN niet thuis. Er is echt geen 3de partij bij deze deal betrokken geweest?

Deze actie is inderdaad los van KPN als ik hier kijk moet je gewoon via de app dat dan kunnen aanmaken

https://www.appletips.nl/gratis-apple-tv-plus/#afsluiten

Moeten de producten bij Apple zijn gekocht?

Om aanspraak te maken op de tv+ actie is het niet nodig om bovenstaande producten bij Apple te kopen. Je kunt ze namelijk ook kopen bij o.a. CoolblueBol.comAmazonAmac of via je mobiele provider. Het maakt Apple niet uit waar je jouw product gekocht hebt, zolang deze maar nieuw is.

 

Jaarabonnement vervalt

Sinds 1 juli 2021 krijg je bij aankoop van een nieuw Apple product drie maanden lang gratis Apple TV+. Het gratis jaarabonnement dat voor 30 juni 2021 werd uitgegeven vervalt. Dit houdt in dat je bij aankoop van een nieuwe iPhone, iPad, iPod Touch, Apple TV of Mac drie maanden lang gratis naar tv+ kunt kijken. Heb je in het verleden al gratis tv+ gekeken? Dan vervalt de aanbieding.

 

Gratis abonnement Apple tv+ afsluiten

  1. Open de Apple tv-app op je iPhone, iPad, Apple TV of Mac
  2. Onmiddellijk verschijnt de melding voor de gratis proefperiode
  3. Zo niet? Open dan een serie via het 'Nu kijken'-tabblad totdat de aanbieding verschijnt
  4. Tik/klik op 'Geniet 3 maanden gratis'

Heb je problemen met het activeren van tv+? Ga dan naar tv.apple.com/nl en klik bovenin op 'Log in'. Vervolgens kun je inloggen met het Apple ID dat je gebruikt op je apparaten en een abonnement afsluiten of de gratis proefperiode starten.

Wauw, dus hiervoor was het 1 jaar gratis en nu maar 3 maanden. De plaatjes bij dat artikel tonen ook nog de 1 jaar actie maar het idee is hetzelfde


Ik ben hier te oud voor. Voor mij was het altijd KPN of PTT  wat dan ook. Nu is de KPN voor de jeugd. Jammer.


Deze actie is niet van KPN @HansLam. Deze actie is van Apple, dat is een ander bedrijf dat helemaal los staat van ons. Dat is ook waarom wij je hier niet verder mee kunnen helpen. 

Voor verdere hulp zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice van Apple, via 0800 0201 581


Ik heb mijn telefoon bij KPN gekocht en niet bij Apple. KPN als verkoper is VERPLICHT mij volledig tevreden te stellen! Al ben ik oud ik laat mij niet naaien!


Nou @HansLam, je hoeft niet zo boos te doen.

Je hebt je telefoon inderdaad gekocht bij ons, maar de fabrikant van het gekochte product, heeft een actie waar je na aankoop gebruik van kan maken. Het maakt daarbij niet uit wáár je je Apple product hebt gekocht, het is enkel en alleen een actie van de fabrikant.

Wij weten NIKS van deze actie, omdat dit niet een actie van KPN is. Ik help je alsnog, door je naar de juiste partij te verwijzen. Bij Apple weten ze ALLES van deze actie, omdat dit hun eigen actie is, betreffende hun eigen producten. 


KPN is mijn contact in deze verkoop. KPN is verantwoordelijk voor de levering. Informatie bij de consumentenbond!

 


Ik wens je veel succes bij Apple @HansLam 


Neen ik ga gebruik maken van consumentenbescherming. De winkel/leverancier waar ik koop is in Europa verantwoordelijk voor de service/garantie!

 

Een antwoord als “Ik wens je veel succes bij Apple @HansLam “ laat het werkelijke karakter van de leverancier zien!


KPN is mijn contact in deze verkoop. KPN is verantwoordelijk voor de levering. Informatie bij de consumentenbond!

 

Klopt. Wat wij jou leveren, is een abonnement en een toestel. Je abonnement is actief en je toestel heb je ontvangen. Daar houdt het voor ons echt op 🙂 Een actie vanuit een fabrikant met een dienst die wij niet aanbieden, staat los van service of garantie. 

@JanD is net als jij een klant van KPN

Je lijkt nu heel boos op ons te zijn, en dat is dus niet terecht. Als je belt met 0800 0201 581 kan je hier verder mee geholpen worden.


@Maja_ 

Knap hoe je zo netjes en vriendelijk blijft, terwijl er zo overduidelijk onterechte verwachtingen zijn en verwijten worden gemaakt. 

Hoe mensen verblind door het woord gratis, voor een paar tientjes zo onredelijk worden, ik zou jouw werk niet kunnen doen, hulde.


Ik ben niet boos maar zwaar teleurgesteld. KPN heeft mij echt 3 maal een toestel geleverd. KPN is mijn leverancier. Ik moet bij mijn leverancier klagen. De afzender op de doos is KPN! De factuur is van KPN!

Nu kan Maja de Bij raar denken, maar je mag tegenwoordig niets zeggen niets denken en niets verwachten.

Ik verwacht alleen maar de ouderwetse PTT service. Met een hoofdkantoor in Rotterdam kunnen ze wel tegen een stootje. Meetoo Maja.


Je kunt 0800 0201 581 bellen en daadwerkelijk geholpen worden, of je kunt hier nare reacties blijven typen en geen steek verder komen, de keuze is nu aan jou @HansLam. Ik merk dat verder reageren geen effect heeft dus daar hou ik na dit bericht mee op. 


  1. Het zijn geen rare reacties. Het is gewoon normale zaken. Leverancier is verantwoordelijk.
  2. ik ga niet weer uren aan de telefoon hangen.

Misschien andere job zoeken die meer bij  uw kennis en ervaring past?


Hallo @HansLam er zijn wel vaker acties van leveranciers van mobiele telefoons bij diverse providers, o.a. Samsung heeft vaak acties en het is bijna altijd nog zo geweest, dat als je van een cadeau of kortingsactie van het betreffende mobiele merk gebruik wilt maken, je je via de website van het mobiele merk moet melden met een aankoopbewijs of iets anders om voor de actie in aanmerking te komen, daar hebben de providers in de regel part nog deel aan.

Als je dat toestel bij Bol.com had gekocht of Wehkamp had je je ook bij Apple zelf moeten melden.

Zelf kocht ik een paar jaar terug 4 all-season-banden bij een lokale bandenboer, het betreffende merk had een kortingsactie bij aankoop van 4 banden en kon dat alléén via de website van de bandenfabrikant regelen, de bandenboer had daar part noch deel aan.

 

 


Ik koop niet bij boeren.

Ik koop bij een gerenommeerde firma als de KPN.

Ik verwacht van KPN dat die zich aan het consumenten recht houdt.

Misschien moet u dat eens bestuderen!

Wie bent u eigenlijk? Lucky TV?


Hallo @HansLam ik ben een forumlid, net als jij, nergens (meer) aan gebonden, behalve aan mijn vrouw dan, al bijna 50 jaar😉


Tja bijna 50 klinkt lang maar voor ons kort.

Ga eens consumenten recht bestuderen voordat u zich in discussies mengt.

Klok horen en luiden Klepel?


Tja bijna 50 klinkt lang maar voor ons kort.

Ga eens consumenten recht bestuderen voordat u zich in discussies mengt.

Klok horen en luiden Klepel?

Hallo @HansLam dus jij bent nog langer getrouwd, dan heb jij dus ook de leeftijd bereikt dat je weet dat je je niet meer onnodig druk moet maken over dingen waar je toch niets aan kunt veranderen.

Dit is mijn laatste reactie in dit topic, het ga je goed.🙂


Gelukkig uitgeluld.


Je toon en taalgebruik zou wel anders kunnen, zijn we niet gewend op dit forum en is ook tegen de huisregels.

 


Ik zet dit topic op slot zodat HansLam niet nog meer forumgebruikers kan beledigen.