Skip to main content

Ik heb steeds geen bereik of netwerk, telefoon aan en uit steeds gezet maar lukt nog niet. Handmatig over zetten op een ander netwerk. Dit speelt al maanden help!!! 

Hoi @Belzar , wat vervelend dat jij ook last hebt van deze storing (met de iPhone 11).

Meld je in dit topic. Lees het startbericht even door. Ook i.v.m. oplossing.

 


Hallo , ik heb nu al paar maanden flinke problemen met 4g netwerk. Wordt er schijtziek van. Al nieuwesimkaart opgestuurd gekregen maar dat is t probleem niet. Weet niet wat wel maar irritant als zzp-er om zo’n slecht bereik te hebben. Is dat alleen bij iPhone 11 of ook bij andere types van iPhone ? 
mvrgr willie 


Alleen oudere modellen iPhone 11, @Willievanbussel . Zie verder het hierboven gelinkte topic. Daar staat ook meer uitleg. Ook in de richting van oplossing ( door Apple).


Ik heb ook het probleem met mijn iPhone 11 Pro Max. Super slecht internet! @PeterG : Het topic waar jij naar refereert gaat over iPhone 11's. Ik weet niet of wij ons daar ook kunnen melden.

Ik heb sinds juli slecht bereik met mijn iPhone 11 Pro Max. Internet binnen is erg slecht en vooral ook onderweg. Vaak maar 1 of 2 streepjes en soms zelfs EDGE. Ook tijdens het passeren van een landgrens duurt het soms een half uur voor ik verbinding heb, terwijl mijn partner met een iPhone 13 Pro Max  (met KPN) direct verbinding heeft.

Modelnummer A2218

 

 


Euh, dat is toch ook een iPhone 11, @Marshall . Dat er Pro Max achter staat doet m.i. dan niet ter zake. Als het een model uit 2020 of ouder is is de kans groot dat het het betreffende probleem is. 

Wel melden daar. Niet geschoten, ….


Euh, dat is toch ook een iPhone 11, @Marshall . Dat er Pro Max achter staat doet m.i. dan niet ter zake. Als het een model uit 2020 of ouder is is de kans groot dat het het betreffende probleem is. 

Wel melden daar. Niet geschoten, ….

@Speedmaster : zei dat dit niet kon. 

Maar ik probeer het wel in het iPhone 11 topic.


Hieronder nog een vergelijking.

Links is mijn iPhone 10 met Vodafone en rechts is mijn iPhone 11 Pro Max met KPN.

 

 


Euh, dat is toch ook een iPhone 11, @Marshall . Dat er Pro Max achter staat doet m.i. dan niet ter zake. Als het een model uit 2020 of ouder is is de kans groot dat het het betreffende probleem is. 

Wel melden daar. Niet geschoten, ….

Nee de pro is een ander toestel en ook duurder.

In het genoemde topic wordt de 11 voor een 12 omgewisseld 

Als je dan dus een pro heb doe je een stap terug.


@Marshall . Ha ha, ik zie echt geen verschil. Afgezien dat de linker ietsje kleiner is.

Maar “een” oplossing is om gewoon de netwerken (simkaarten) om te wisselen (en dus de nummers).

De iPhone 10 modellen hebben geen problemen op kpn; de iPhone 11 modellen niet op Vodafone….. 🤔

Een iPhone 11 is een iPhone 11, wat er ook achter staat. Als het een ouder model is (2019/2020) grote kans dat er de chipset in zit die nu niet meer samen gaat met kpn.


Dan hoop ik dat de moderators van het andere topic jouw reactie lezen @PeterG !


Beste, 

Ik kom (ook) van het andere topic betreffende de iPhone 11 problemen. Heb mij daar opgeven voor de telefoonlijst om vervolgens van de klantenservice te horen dat mijn iPhone 11 Pro niet valt onder het probleem van de iPhone 11.. Ik moest mijn telefoon maar laten onderzoeken, ook al gaf ik aan dat dit reeds volledig is gedaan. Mijn problemen zijn identiek aan die van de mensen met een iPhone 11 van het andere topic, maar helaas doet KPN niks.. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor de pro. 
 

Met vriendelijke groet, 

Lisa

 

 

 


De iPhone 11 Pro is hardware en software technisch identiek aan de iPhone 11 alleen de camera is anders. Ik heb ook de melding gekregen dat mijn iPhone 11 Pro niet binnen het probleem valt van de 11.
Ik heb deze bal terug gespeeld en KPN gemeld dat deze identiek zijn en met deze melding ook mijn problemen niet zijn opgelost.
Mijn melding wordt nu intern geëscaleerd en ik krijg binnen 3 werkdagen een bericht hoe nu verder.


Het probleem is dat de 11 voor een 12 word geruild een NON pro dus.

Vandaar dat jullie met je 11 pro een eigen topic moeten maken en zodoende kan men dat dan ook oppakken.


 


Het probleem is dat de 11 voor een 12 word geruild een NON pro dus.

Vandaar dat jullie met je 11 pro een eigen topic moeten maken en zodoende kan men dat dan ook oppakken.


 

Het was al langer bekend dat de pro ook dit probleem heeft ik heb al de hele tijd gemeld ik heb me zelf aangemeld met de Pro en ik heb ook al ene klacht ingediend en dan wordt naar het forum gestuurd naar het topic van de iPhone  11. Dus dat dit opeens niet zo is dan is dit het probleem van de klant maar het blijft het probleem van KPN.


Dan had je op dat moment dus een eigen topic moeten openen.

Want alleen dan kan men zoiets gaan overzien.


Dan had je op dat moment dus een eigen topic moeten openen.

Want alleen dan kan men zoiets gaan overzien.

Ik was onder de eerste van die het probleem gemeld hadden en toen was er geen verschil omdat ze toen aan het inventariseren zijn welke toestellen de problemen hebben .
dit verschil is er pas sind een paar dagen maar de pro toestellen hebben hebben hier geen melding over ontvangen!


Maar er is vanaf het moment dat er een oplossing is gezegd dat de 11 voor een 12 geruild gaat worden en niks over een pro.

Ik heb overigens erg weinig gelezen over de pro.

En ik volg het topic best aardig.

 

Als ik jouw berichtjes terug lees benoem je nauwelijks dat jouw probleem om de PRO gaat.

Denk dat daar al het misverstand ontstaan is.