Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

 

Meerdere malen heb ik zonder succes, zowel telefonisch als online, een iPhone 12 Pro besteld. De laatste bestelling (SISH43037) dateert van 26 oktober (welke volgens meerdere medewerkers die ik telefonisch heb gesproken) onvindbaar cq niet doorgekomen was in uw systeem. Desalniettemin heb ik wel via iDeal een bedrag betaald van €192,-. Graag ontvang ik dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 7 terug op mijn bankrekening, anders ben ik genoodzaakt rechtsmaatregelen te treffen en de vordering over te dragen aan een incassobureau waarbij zowel de incassokosten als de wettelijke rente voor uw rekening zullen komen.

 

Groet,

Admin: voor- en achternaam verwijderd uit topic

@DRBvW Welkom op het forum. 

Heel irritant dat het bestellen mis is gegaan en dat je ook nog €192 hebt betaald. Ik kan de bestelling inderdaad ook niet vinden maar wil er wel graag voor zorgen dat je zo snel mogelijk je geld terug hebt. 

Zou je voor mij in je forumprofiel nog het rekeningnummer willen invullen waar het bedrag op terugbetaald moet worden? Dan ga ik mijn best doen om dit in orde te maken! 


Beste Rutger,


De foruminstellingen bieden geen apart veld voor het noteren van mijn rekeningnummer, daarom heb ik mijn rekeningnummer ingevuld bij ‘Persoonlijke opmerkingen’. Daarnaast heb ik al internet en tv van KPN, dus op basis van mijn naam en adresgegevens moet ditzelfde rekeningnummer vindbaar zijn bij KPN. 

Zoals reeds eerder aangegeven zie ik het bedrag graag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 7 dagen retour op mijn rekening. Anders geef ik de vordering uit handen. 
 

Tot slot, in de afgelopen periode heb ik meer dan 20 uur telefonisch contact gehad met KPN, maar van enig begrip, dan wel een genoemde compensatie is tot op heden geen sprake geweest. 


Groet,



 

 


Dank. Ik heb het uitgezet bij de juiste afdeling. Die gaan dit nakijken en zorgen dat je de terugbetaling zo snel mogelijk krijgt. Zodra we daar bevestiging van binnenkrijgen laten we het weten.