Skip to main content

Vandaag kreeg ik een aanbod voor €5 korting in de App Store als ik mijn mobiele abonnement koppelde als betaalmiddel. Dat alles gedaan, maar het tegoed op mijn Apple ID wordt blijkbaar altijd eerst gebruikt voordat het in rekening wordt gebracht. Mijn app aankoop is nu ten koste gegaan van mijn tegoed en niet in rekening gebracht via mijn mobiel abonnement. Ik moet dus al mijn Apple tegoed opmaken voordat ik van dit aanbod gebruik kan maken. Dat lijkt me niet de bedoeling. 

Dan zul je bij de App Store dit aan moeten geven, daar ben je dan klant en zij moeten het in rekening brengen bij KPN om het via de factuur te voldoen i.p.v op je ID tegoed.

Als ze dat niet doen heb je er inderdaad weinig aan, of eerst dat tegoed opmaken.


Bedankt voor de moeite om te reageren. Ik kan er echter helemaal niks mee. 


Ik heb ditzelfde met google playstore, er is nu gewoon geld in rekening gebracht en geen 5,00euro korting. Ik heb gisteren chat contact gehad met een medewerker van KPN maar die werd verbroken en daarna niets meer gehoord. Ik vind dat een slechte zaak.
Leuk dat ze op zo'n manier reclame doen, maar nu kost het me alleen maar meer geld. 

 


Ik heb ditzelfde met google playstore, er is nu gewoon geld in rekening gebracht en geen 5,00euro korting. Ik heb gisteren chat contact gehad met een medewerker van KPN maar die werd verbroken en daarna niets meer gehoord. Ik vind dat een slechte zaak.
Leuk dat ze op zo'n manier reclame doen, maar nu kost het me alleen maar meer geld. 

 

Ik hoor het graag als er nog op je verzoek gereageerd wordt


Ik heb net contact gehad met kpn via chat. Ik zie nu op mijn kpn rekening het geld wat ik besteed heb al op de rekening staan zonder de korting, maar voordat aan het eind van de maand de factuur in mijn mail komt, wordt de korting berekend, volgens de medewerker. Dat wacht ik dus af. Ik heb natuurlijk officieel ook nog niets betaald, dus die constructie zou kunnen werken.

Ik hoop dat dit voor jou ook geldt?