Skip to main content

kan ik bij de kpn winkel ekkersrijt  Eijndhoven a53 5g kopen, los, heb abonnement nu heb ik j6 , moet ij afspraak maken of kan ik zo binnen lopen

Hallo @duvel13 ,

Je kunt er zo binnenlopen zonder afspraak. Of ze het gewenste type telefoon op voorraad hebben, is onzeker. Wellicht is het laatste exemplaar wel net vijf minuten daarvoor verkocht aan een andere klant. 


Hallo @duvel13, naast dat de kans bestaat dat het toestel niet op voorraad is, en dus dan voor je besteld moet worden, dien je ook met het volgende rekening te houden: "Bij aanschaf van een los toestel in de KPN (XL) winkel, betaalt de klant een opslag van €20,- tot €60,-".


Volgens mij is zo dat veel telefoonwinkels geen losse telefoons meer op voorraad hebben vanwege de vele inbraken? En dat ze enkel opgestuurd worden. 

Of is dit niet meer zo?


Volgens mij is zo dat veel telefoonwinkels geen losse telefoons meer op voorraad hebben vanwege de vele inbraken? En dat ze enkel opgestuurd worden. 

Dat had ik ook ooit eens begrepen dit jaar en toch worden er via dit forum weer mensen naar de KPN-winkel gestuurd, zelfs door medewerkers van KPN, zoals @Jeroen_dB 

 


Volgens mij is zo dat veel telefoonwinkels geen losse telefoons meer op voorraad hebben vanwege de vele inbraken? En dat ze enkel opgestuurd worden. 

Dat had ik ook ooit eens begrepen dit jaar en toch worden er via dit forum weer mensen naar de KPN-winkel gestuurd, zelfs door medewerkers van KPN, zoals @Jeroen_dB 

 

We hebben weer toestellen in de KPN winkel. Gaat om toestellen tot een maximum bedrag van €650,00. @JanD & @AriënClaij65 
Dus ja, de topicstarter kan prima naar een KPN winkel gaan.