kan ik bij de kpn winkel ekkersrijt Eijndhoven a53 5g kopen, los, heb abonnement nu heb ik j6 , moet ij afspraak maken of kan ik zo binnen lopen
Hallo
Je kunt er zo binnenlopen zonder afspraak. Of ze het gewenste type telefoon op voorraad hebben, is onzeker. Wellicht is het laatste exemplaar wel net vijf minuten daarvoor verkocht aan een andere klant.
Hallo
Volgens mij is zo dat veel telefoonwinkels geen losse telefoons meer op voorraad hebben vanwege de vele inbraken? En dat ze enkel opgestuurd worden.
Of is dit niet meer zo?
Volgens mij is zo dat veel telefoonwinkels geen losse telefoons meer op voorraad hebben vanwege de vele inbraken? En dat ze enkel opgestuurd worden.
Dat had ik ook ooit eens begrepen dit jaar en toch worden er via dit forum weer mensen naar de KPN-winkel gestuurd, zelfs door medewerkers van KPN, zoals
Dat had ik ook ooit eens begrepen dit jaar en toch worden er via dit forum weer mensen naar de KPN-winkel gestuurd, zelfs door medewerkers van KPN, zoals
We hebben weer toestellen in de KPN winkel. Gaat om toestellen tot een maximum bedrag van €650,00.
Dus ja, de topicstarter kan prima naar een KPN winkel gaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.