Skip to main content

Hallo, ik heb op 15 december 2020 een abonnement met telefoon besteld en € 528,-- betaald. Kreeg direct daarna een bevestiging met nummer SISH77564. Daarna niets meer vernomen. Week later gebeld wat de status was, probleem was dat de Iphone 11 moeilijk te leveren was, oke we wachten. Week later op 31 december weer gebeld en toen kreeg ik te horen van anuradha bishesar van klantenservice dat ze niets kan vinden, na de aanvraag is er niets gebeurd, aha, had ik al gezegd. Of ik de aanvraag opnieuw wilde doen en binnen 10 dagen kreeg ik mijn geld terug, in eerste instantie zei ik, ik wacht eerst tot mijn geld binnen is, maar moest mijn nummer overnemen van mijn oude werkgever, dus was bang dat het te lang zou duren, dus toch gedaan. Tot op de dag van vandaag zit ik nog op mijn geld te wachten. Weer gebeld en kreeg va klantenservice te horen, sorry maar had net een dame aan de lijn die al 5 weken op haar geld wacht het is echt geen bol of Coolblue waar u de volgende dag het geld retour hebt. Nu ik alle reviews lees over dit onderwerp heb ik spijt dat ik een telefoon besteld heb bij KPN, waarom kan het bij Bol of Coolblue wel en bij zo'n megabedrijf als KPN niet, is toch te triest voor woorden en je kunt totaal niet binnendringen in de organisatie niet via mail oid, je krijg alleen klantenservice aan de lijn die alleen maar standaard antwoorden geven, echt super frustrerend.

Enig idee wanneer ik hier reactie op krijg?


 

Hallo, ik heb op 15 december 2020 een abonnement met telefoon besteld en € 528,-- betaald. Kreeg direct daarna een bevestiging met nummer SISH77564. Daarna niets meer vernomen. Week later gebeld wat de status was, probleem was dat de Iphone 11 moeilijk te leveren was, oke we wachten. Week later op 31 december weer gebeld en toen kreeg ik te horen van anuradha bishesar van klantenservice dat ze niets kan vinden, na de aanvraag is er niets gebeurd, aha, had ik al gezegd. Of ik de aanvraag opnieuw wilde doen en binnen 10 dagen kreeg ik mijn geld terug, in eerste instantie zei ik, ik wacht eerst tot mijn geld binnen is, maar moest mijn nummer overnemen van mijn oude werkgever, dus was bang dat het te lang zou duren, dus toch gedaan. Tot op de dag van vandaag zit ik nog op mijn geld te wachten. Weer gebeld en kreeg va klantenservice te horen, sorry maar had net een dame aan de lijn die al 5 weken op haar geld wacht het is echt geen bol of Coolblue waar u de volgende dag het geld retour hebt. Nu ik alle reviews lees over dit onderwerp heb ik spijt dat ik een telefoon besteld heb bij KPN, waarom kan het bij Bol of Coolblue wel en bij zo'n megabedrijf als KPN niet, is toch te triest voor woorden en je kunt totaal niet binnendringen in de organisatie niet via mail oid, je krijg alleen klantenservice aan de lijn die alleen maar standaard antwoorden geven, echt super frustrerend.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hai @Anja Kok,! Ik zie dat je meerdere topics aangemaakt hebt, maar dat is niet nodig. ik heb ze daarom samengevoegd. we werken op volgorde van binnenkomst, dus zodra jouw topic aan de beurt is, zal je een inhoudelijke reactie van ons krijgen!


Dank je, vond de reactie lang duren dus dacht probeer het nog een keer.


Hallo, wanneer krijg ik eindelijk eens een reactie op mijn vraag. Vind dit echt niet normaal zo lang als dit duurt. Qua facturen zijn jullie altijd wel stipt op tijd.


Het is druk, @Anja Kok en daardoor reageren we later dan we willen. Dat staat los van een facturen die automatisch verzonden worden, maar dat

Je krijgt een reactie op het moment dat wij toekomen aan jouw topic en dat is nu. Als je sneller en directer contact wenst, kun je het beste met ons bellen of chatten. Heel vervelend dat het door jou betaalde bedrag nog niet teruggestort is. Normaliter doen we dat automatisch binnen 10 werkdagen, dus ik wil graag nakijken waarom dit nu nog niet gedaan is. Wil jij jouw forumprofiel aanvullen met jouw postcode en huisnummer, geboortedatum en het volledige rekeningnummer waarvan jij je de betaling gedaan hebt? Je kunt deze noteren in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’. Geef je hier een seintje als jij je gegevens aangevuld hebt? Alvast bedankt!


Informatie aangevuld.


Dank je wel! Je hebt er onder andere vanochtend telefonisch contact over gehad, naar aanleiding daarvan is er een bericht gestuurd naar onze administratie om uit te zoeken hoe of wat en de terugbetaling alsnog te regelen. Het ligt nu op de goede plek, het wachten is nu op een terugkoppeling vanuit hen: reken op 5 werkdagen. Zodra er een terugkoppeling is, laat ik het hier weten. Jij ook, als je de betaling retour ontvangen hebt?


Goed nieuws, @Anja Kok: ik heb een terugkoppeling ontvangen dat het bedrag vandaag teruggestort is, dus dit moet met een paar werkdagen bijgeschreven zijn op jouw rekening! Je hebt er lang op moeten wachten: excuses hiervoor!


Hallo, inderdaad vandaag geld ontvangen. Ben er blij mee, maar blijf erbij dat het absoluut veeeel te lang heeft geduurd.


Super, dan kunnen we dit afsluiten. Ik ben het helemaal met je eens en neem het ook intern mee als verbeterpunt! Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden!