Skip to main content

Ik heb een tijdje terug me abbo verlengd en de s20+ genomen en daar kreeg je eennkoptelefokn bij. 

Nu heb ik die nog steeds niet gehad heb gezocht op de site waar ik heb vandaan kan halen maar kan niks vinden. 

 

Die 199 eu mag ook op me rekening gestort worden is ook goed  

Hallo @Markpont ,

Was dit tussen 18 mei 2020 tot en met 28 juni 2020? Dan kun je je registreren op deze website:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=TV2XSVKFNMMR4

 

Het is wel een actie van Samsung, dus voor verdere vragen kun je bij hun aankloppen. Op de website van die actie staan verder alle voorwaarden. 


Helaas zijn dit kortlopende promotie acties. Je moet je daarvoor registreren bij de fabrikant. KPN speelt daar geen rol in. De registratieperiode loopt (meestal) nog twee weken en dan is het voorbij.


Hadden ze wel mogen vermelden. Hoe wat waar en voor wanneer. Nu loop ik dat dus mis. Was toen met die vr bril het zelfde gezeik.


Hadden ze wel mogen vermelden. Hoe wat waar en voor wanneer. Nu loop ik dat dus mis. Was toen met die vr bril het zelfde gezeik.

Dat was heus wel kenbaar gemaakt. Er zijn zat klanten die er wel gebruik van hebben gemaakt. Verder had je ook destijds kunnen zoeken op internet en dan had je het vrij snel kunnen vinden. 


 Ik Heb gezocht op de site maar was nou niet bepaald duidelijk. Anders had ik hem nu wel gehad. 


Informatie is nu na lange tijd ergens op de achtergrond verdwenen. Het is erg zuur en misschien helpt het om Sony een bericht te sturen met de vraag of ze er nog één hebben liggen mocht de actieperiode voorbij zijn. KPN kan helaas niets doen ben ik bang.


Hoi @Markpont en welkom op het forum! Ik zie dat je al antwoord op je vraag hebt ontvangen. Deze acties lopen vaak inderdaad vanuit Samsung zelf, hiervoor moet je je dan aanmelden via de website die Noordzee eerder al noemde. Wanneer je dit niet doet en de actietermijn is verstreken, dan houdt het helaas op. 😕 Enorm balen, maar mooier kan ik het niet maken. Hopelijk bevalt je S20+ in elk geval goed! 


Reageer