Skip to main content

Hi oud collega’s!!

Het forum gaat nog steeds lekker zie ik, veel interactie! Hoe is het met jullie @Paul_  @Marcia_ @Erik_
 

Ik heb een vraag, ik overweeg om een nieuwe IPhone te bestellen bij mijn abonnement maar twijfel nog of ik de iPhone 11 pro neem, of dat ik wacht op de iPhone 12 pro. M’n twijfel zit voornamelijk in de prijs, want uiteindelijk zijn het allebei hele goede telefoons. Weten jullie of de prijs van de iPhone 11 (nog verder) naar beneden gaat als de iPhone 12 uitkomt? 
 

Benieuwd naar jullie reactie! 
 

Groeten, Madelon 

Drukke dagen? Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoord op mijn vraag :)


Hi Madelon, het zijn inderdaad enorm drukke dagen. Zowel aan de telefoon, social media als op het Forum. Wat betreft je vraag, ik kan niet in de toekomst tijken. Naarmate de tijd verstrijkt worden toestellen vaak goedkoper. Of de komst van de iPhone 12 Pro gaat zorgen voor een leuke prijsdaling van de 11 Pro durf ik niet te zeggen. Dat weet ik zelf ook niet. Ik zie dat de 11 Pro nu wel tijdelijk €96,- korting heeft… Ik weet niet hoe nodig je toe bent aan een nieuw toestel. Ik denk dat je voor jezelf het beste kunt beslissen of je nog even kunt wachten op dit nieuwe toestel en een eventuele daling van de prijs, of dat je nu graag een nieuw toestel wil. Die keuze kan ik niet voor je maken. Ik zal verder de groetjes van je doen bij mijn collega's hier (ik ben net begonnen bij het Forum). En mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het ook graag!  


Reageer