Skip to main content

Ik wou kpn veilig installeren op iphone 11 want heb nog paar licences over echter krijg ik na inloggen een wit scherm met een uitlog knop en kpn logo.

ik heb met Safari en chrome geprobeerd 

op het forum zag ik dat er over rechten word gepraat maar ik weet niet hoe ik dat in browser kan instellen 

ook op mac zijn er problemen met wit scherm maar ik kan nergens oplossing of workaround vinden

hoe kan ik dit installeren?

vast bedankt

Hallo @JohanCouwenberg ,

In het algemeen is het goed om eerst jouw browsegeschiedenis en cookies te wissen. 
Ook is het handig om eerst eventuele oude versies van KPN Veilig te wissen volgens de officiële methode. 

Wat betreft de Mac: 
 

Er is nu een oplossing voor (updates in) Safari met MacOS Catalina:

 

Onder macOS Catalina worden meer permissies gevraagd voor bepaalde rechten. KPN Veilig heeft volledige toegang nodig tot de schijf om zo optimale bescherming te bieden. Dit is altijd zo geweest, maar door een wijziging in macOS moet de gebruiker hier nu expliciet toestemming voor geven.

De stappen zijn als volgt:

  • Apple logo links bovenin klikken, Systeemvoorkeuren.
  • Klik Beveiliging en privacy
  • Klik Privacy
  • Klik ‘Volledige schijftoegang’
  • Klik links onderin op het slotje en voer je wachtwoord in (het wachtwoord van je macOS profiel)
  • Vink KPN Veilig aan
  • Sluit het slotje (door erop te klikken)

 


Bedankt voor de reactie. Het is een nieuwe iPhone dus app zat er zeker nog niet op. Ik heb al met 2 browsers geprobeerd die allebei wit scherm gaven dus cache is minder aannemelijke oorzaak. Als zoon thuis is probeer ik dat natuurlijk. Ik heb geen iMac dus ook geen probleem daarmee 🙂. Ik noemde dat omdat het kan zijn dat er overeenkomsten zijn met macos en iOS

Ben bang dat het probleem blijft. 

Meer suggesties voor oplossingen blijven welkom

BVD

 


Welkom op het forum @JohanCouwenberg! Probeer je het te installeren door naar de website te gaan of download je via de appstore? Voor de mobiele telefoon hebben we namelijk een app ontwikkeld die via de iStore gedownload kan worden.