Skip to main content

Hoe verwijder ik deze ongewenste WiFi verbinding op een eenvoudige wijze. Bij aanklikken zie ik geen knop "vergeten" waardoor de verbinding zou kunnen verdwijnen.  

Kan je eens een screenshot plaatsen van waar je dat te zien krijgt?


Hallo WJB,

Als je me kunt uitleggen hoe ik een screenshot van het netwerken overzicht op mijn seniorentelefoon (Fysic 101) plaats dan kan ik aan je verzoek voldoen. Ik ben een 80-plusser met een beperkte kennis op dit gebied. Groet. 


Hmmm, dat zou ik ook niet weten.


Dat is me nou ook wat! De ongewenste verbinding (omschreven als ‘NVRAM WARNING: Err=0x10’) heeft een 100% signaal. Mijn Wifi werkt normaal. Dus ogenschijnlijk geen probleem, maar het stoort me dat ik hem niet kan verwijderen. Er moet toch een simpele manier zijn? 


Zet jouw telefoon eens helemaal uit en weer aan. Wordt het wifi netwerk dan weer met zijn echte naam getoond?

Ik denk namelijk dat hier sprake is van een corrupt stukje geheugen en dat zou na een nieuwe opstart wel eens verholpen kunnen zijn.


Hier een topic met vergelijkbaar probleem:

https://forum.kpn.com/toestellen-en-besturingsystemen-126/ongewenste-extra-wifi-verbinding-nvram-warning-err-0x10-510496


Corrupt geheugen, dat denk ik ook. Ik heb de telefoon natuurlijk al ontelbare keren uit- en aangezet, maar de NVRAM verbinding blijft erop staan. De verwijzing naar de link ken ik - ik heb er destijds zelf ook een bijdrage aan geleverd- maar dat heeft geen bruikbare tip opgeleverd.  Ik dacht ik probeer het maar weer eens. Wie weet is er nu iemand met een  lumineus idee.


Ow, ik zie het nu. Dat was gewoon uw topic 😁


Het verlossende antwoord is dus voorlopig nog in nevelen gehuld. In ieder geval tot zover bedankt voor de leuke conversatie.


Hallo @Janmk , morgen even contact opnemen met de helpdesk van Fysik.

Succes.