Skip to main content

Hallo,

Ik heb de samsung galaxy s9 en ik krijg sinds een paar maand komen telefoontjes en smsjes heel laat binnen.

Wanneer mensen mij bellen worden ze direct naar voicemail gestuurd en de smsjes van de gemiste oproep krijg ik pas een half uur tot uren later binnen. 

Ook whatsapp berichten en oproepen komen niet door.. Zelfs als ik op wifi zit!?

Ik heb alle instellingen geprobeerd waarvan ik dacht misschien relevant te zijn.. Maar ik zit nu op het punt op te geven en een andere mobiel te proberen.

En ja, bellen over 4g staat uit.

Ik heb geen idee of het bij kpn ligt of bij mijn telefoon.

Welkom op het forum @Iris Steenbergen, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat irritant dat er zo'n vertraging optreedt :slight_frown: 

Als je óók via de wifi een vertraging ervaart, lijkt het er op dat dit een probleem van je toestel zelf is. Zou je je toestel eerst eens willen herstarten? Kan best zijn dat dat al een verschil maakt!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Welkom op het forum @Iris Steenbergen, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat irritant dat er zo'n vertraging optreedt :slight_frown: 

Als je óók via de wifi een vertraging ervaart, lijkt het er op dat dit een probleem van je toestel zelf is. Zou je je toestel eerst eens willen herstarten? Kan best zijn dat dat al een verschil maakt!

Hallo Maja,

Heb het toestel al meerdere keren opnieuw opgestart. Dit heeft het niet verholpen helaas.


Jammer :slight_frown:

Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Op die manier kan je uitsluiten of het wel of niet aan het toestel ligt!


Jammer :slight_frown:

Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Op die manier kan je uitsluiten of het wel of niet aan het toestel ligt!

Nee, heb hier geen extra toestel liggen om het te testen.