Skip to main content

Hallo, ik heb aanstaande dinsdag me telefoon 2 weken geleden besteld maar heb nog steeds niks binnen gehad deze week… Hoelang gaat dit duren?

 

*Admin: eigen topic voor de vraag aangemaakt

Hier helaas hetzelfde. Ik heb met black Friday een iPhone 12 Green besteld. Leverbaar vanaf half december. Nu geef de site wisselend aan dat leverbaar is tot zelfs eind december.

Wanneer kan ik deze verwachten? 


Hier helaas hetzelfde. Ik heb met black Friday een iPhone 12 Green besteld. Leverbaar vanaf half december. Nu geef de site wisselend aan dat leverbaar is tot zelfs eind december.

Wanneer kan ik deze verwachten? 

Ze zeiden tegen mij vorige week komt die binnen, hij is niet binnen gekomen en nu komt die volgende week binnen zeggen ze… gewoon bellen naar kpn dan zijn ze iets duidelijker van wanneer je het krijg


Bedankt voor je reactie en je tip, dat ga ik zeker doen. Dankjewel! 


Leveringen van iPhones zijn ellende, enorme aanvraag en er worden steeds kleine hoeveelheden uitgeleverd. KPN zelf weet niet eens van te voren wat ze uitgeleverd krijgen, dat ligt bij Apple wat ze hebben.


Leveringen van iPhones zijn ellende, enorme aanvraag en er worden steeds kleine hoeveelheden uitgeleverd. KPN zelf weet niet eens van te voren wat ze uitgeleverd krijgen, dat ligt bij Apple wat ze hebben.

 

 

Hoi Maurice, 

Vd week heb ik contact opgenomen met de klantenservice zoals het eerder gegeven advies die ik hier kreeg. 

De levering is inderdaad lastig. Ook afhankelijk van de kleur/type en aantal gb.

De klantenservice stond me netjes te woord en vertelde mij dat de telefoon waarschijnlijk in week 51/52 binnen zou komen.

 

Zojuist toevallig bericht gehad dat de telefoon binnen is en morgen wordt geleverd. Dus inderdaad een levertijd van 2-3 weken. 


26-11 een iPhone 12, pro besteld!! 
krijg alleen maar standaard mail dat hij nog niet binnen is!!! Hoe lang gaat dit duren KPN!!!????? 


26-11 een iPhone 12, pro besteld!! 
krijg alleen maar standaard mail dat hij nog niet binnen is!!! Hoe lang gaat dit duren KPN!!!????? 

Kunnen ze niet zeggen omdat ze het niet weten. Het ligt volledig aan wat Apple verzend.