Skip to main content

Goedemorgen,

Ik zou graag de Samsung s21 FE willen kopen in de kpn winkel aangezien deze nu zeer aantrekkelijk is geprijst. Kan iemand mij meer vertellen over de verkoop van een los toestel? Is dit mogelijk in de winkel? Blijft de prijs gelijk en wordt er geen toeslag bovenop berekend? 

Groetjes

De prijzen die in een kpn winkel worden genoemd zijn als je het toestel neemt mét verlenging van je abonnement. ( of met een nieuw abonnement ).

Bij losse verkoop komt er ca. € 60 bij.


Hmmm, daar ben ik het eigenlijk niet mee eens, er zit nu een leuke korting op, maar met 60 euro erbij is dat ook niet zo aantrekkelijk meer.

Ik heb overigens al een kpn mobiel abonnement, maar die wil ik graag behouden zoals die is en alleen het toestel erbij kopen.


Ik heb overigens al een kpn mobiel abonnement, maar die wil ik graag behouden zoals die is en alleen het toestel erbij kopen.

Dan stap je gewoon '’een'’ winkel binnen en koop je dat toestel. Bv. Mediamarkt, Optie #1, BCC, etc.

Online via bv Belsimpel is een toestel ook los te verkrijgen. En ik denk Bol.com ook.


Dan loop ik een korting van 100 euro mis 😉

En stel dat ik het abonnement van een gezinslid verleng, maar mijn eigen oude abonnement gebruik in de s21? Gaat dat werken? Of moet het nummer wat je verlengd hebt ook in het nieuwe toestel gebruikt worden?


@Mesh Netwerk , bedoel je de €100 cashback?

Dat is een actie van Samsung en die krijg je ook als je het toestel ergens anders koopt.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=5T3AZMBSRKB73


Nee, kijk maar eens op de kpn site, daar is 96 euro korting én 100 euro cashback


Ik vraag me af of je die €96 korting krijgt bij aankoop van een los toestel.
De Smart Pakker op de website is in combinatie met een abonnement.


Waarschijnlijk ook als je een bestaand abonnement verlengt

 


Waar komt dit abonnement (nieuw of verlengd) opeens vandaan?
Je begon dit topic met “een los toestel”

Kan iemand mij meer vertellen over de verkoop van een los toestel? Is dit mogelijk in de winkel? Blijft de prijs gelijk en wordt er geen toeslag bovenop berekend? 

 


De tekst bij die smartpakkers spreekt boekdelen:

‘Met het abonnement wat bij je past’ !!!!

Let op dat je het via de website via de verlengshop doet. En niet direct van af de site. Want in deze laatste situatie heb je er een abonnement bij….

http://kpn.com/verlengen .

In een fysieke kpn-winkel kan ook. (heeft mijn persoonlijke voorkeur)

De term verlengen dekt de lading niet. Je neemt dan feitelijk een nieuw abonnement op een bestaande aansluiting/nummer bij dezelfde provider.


Ik ben net terug van de winkel. Ik heb de telefoon aan kunnen voelen, en kan hem online bestellen, daar was hij niet op voorraad.

Het is geen probleem dat zijn mobiele nummer in een andere telefoon wordt gebruikt. Maar feitelijk gezien is hij de eigenaar van de telefoon.

Maar ik krijg zowel €96,- korting als €100,- cashback via Samsung, hele goede deal dus!


Dat is mooi @Mesh Netwerk , veel plezier met je nieuwe telefoon !!

Wat betreft het “niet op voorraad”, dat heeft te maken met de overvallen op verkooplocaties de afgelopen tijd. Daarom zijn de dure telefoons uit de winkels teruggetrokken en worden ze op bestelling thuis afgeleverd.


Hoi @Mesh Netwerk! Ik zie dat Peter en Ruud je al goed geholpen hebben 😊 fijn dat het gelukt is in de winkel! 

Bedankt voor je terugkoppeling!