Skip to main content
Beantwoord

Microsoft Surface GO 2 oplader defect

  • December 13, 2021
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Goedenavond,

Mijn oplader van de microsoft surface go 2 laadt niet meer op.

Kan iemand wat betekenen voor mij. Heb deze pas een maandje en nu al defecte oplader.

De opladers zijn best wel prijzig.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @Richard2000, In het geval van een defect kan het product kosteloos worden hersteld binnen de garantieperiode. In de garantiebrief die jij hebt ontvangen, is je gevraagd om de Microsoft Surface Go2 na ontvangst bij Microsoft te registreren om een goede ondersteuning te kunnen garanderen.

Nadat het Surface product is geregistreerd bij Microsoft kun jij een mogelijke reparatie aanvragen en de garantiestatus bekijken. Het registreren van de Microsoft Surface Go 2 kan via https://account.microsoft.com/devices . Mocht je nog geen Microsoft account hebben, kan deze kosteloos aangemaakt worden via https://account.microsoft.com/

Bij een reparatie in de garantieperiode zal men vragen naar het aankoopbewijs. Aangezien je geen aankoopbewijs hebt (omdat het een welkomstcadeau is), wordt de garantiebrief die we meesturen met het cadeau als de aankoopnota beschouwd. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 15, 2021

Goedemorgen @Richard2000, In het geval van een defect kan het product kosteloos worden hersteld binnen de garantieperiode. In de garantiebrief die jij hebt ontvangen, is je gevraagd om de Microsoft Surface Go2 na ontvangst bij Microsoft te registreren om een goede ondersteuning te kunnen garanderen.

Nadat het Surface product is geregistreerd bij Microsoft kun jij een mogelijke reparatie aanvragen en de garantiestatus bekijken. Het registreren van de Microsoft Surface Go 2 kan via https://account.microsoft.com/devices . Mocht je nog geen Microsoft account hebben, kan deze kosteloos aangemaakt worden via https://account.microsoft.com/

Bij een reparatie in de garantieperiode zal men vragen naar het aankoopbewijs. Aangezien je geen aankoopbewijs hebt (omdat het een welkomstcadeau is), wordt de garantiebrief die we meesturen met het cadeau als de aankoopnota beschouwd. 


  • Auteur
  • Topper
  • December 15, 2021

Goedendag,

 

Dankuwel voor de info.:grinning:

 

Groetjes