Vanmorgen (4 febr.) is de V10A geïnstalleerd. Sinds die tijd zijn op mijn telefoon alle persoonsnamen vervangen door het bijbehorende nummer. Klopt dat? Hoe kan je nu zien welk nummer van wie is? De fotootjes zijn erg klein en vaak is er geen foto... maar een bloem en daaraan herken je niet iedereen."
*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en
**Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Beantwoord
Nummers in plaats van namen in Whatsapp
Beste antwoord door Vikash van KPN
Ik begrijp wat je bedoeld @Ringring1941 , dat is inderdaad erg vervelend. Ik weet helaas zelf niet hoe je dit probleem kan verhelpen. Dit probleem staat los van het vervangen van de ExperiaBox. Ik heb op de website van WhatsApp het volgende gevonden:
Wanneer je de telefoonnummers ziet van de contacten in plaats van de namen, moet je misschien het synchroniseren van WhatsApp resetten. Dit doe je door:
Probeer het volgende:
Zou je dit eens willen proberen? Ik hoor graag van je of het is gelukt!☺️
Bekijk origineelWanneer je de telefoonnummers ziet van de contacten in plaats van de namen, moet je misschien het synchroniseren van WhatsApp resetten. Dit doe je door:
- Open jouw telefoon Instellingen > Accounts > WhatsApp.
- Tik op WhatsApp > Menu-knop > Account verwijderen.
- Open WhatsApp > Contacten > Menu knop > Vernieuwen.
Probeer het volgende:
- Open jouw telefoon Instellingen > Apps > WhatsApp > Machtigingen en zorg ervoor dat alle machtigingen ingeschakeld zijn.
Zou je dit eens willen proberen? Ik hoor graag van je of het is gelukt!☺️
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.