Skip to main content

Mijn dochter heeft een tijd geleden een code ingevoerd waardoor haar telefoon/simkaart geen nummers meer herkent. Als ik mijn simkaart in haar toestel doe en ik wordt gebeld geeft hij de contacten wel weer maar zoals zij ze heeft opgeslagen. Haar simkaart in een andere toestel doen werkt ook niet. KPN heeft een nieuwe simkaart gestuurd en dan weer hetzelfde probleem. Zij heeft nu een stage misgelopen omdat zij gebeld is en niet kon terug bellen omdat er weer anoniem stond. KPN snapt het niet even als Apple. Help!

Hallo @jaquihurd 

 

Probeer eens of je het met deze code weer goed krijgt: *30#


niet kon terug bellen omdat er weer anoniem stond.

Worden alle nummers op haar telefoon “anoniem” vermeld? Ook als jij zelf belt (aannemende dat jij geen afgeschermd nummer hebt)? Ziet ze jouw nummer ook niet als je haar belt?

 

N.B. Het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat betr. persoon die die stage regelde gewoon met een afgeschermd nummer belde. Dat hoeft niet per sé aan je dochters telefoon/instellingen te liggen.


Beste Peter, bedankt voor je reactie.

Alle nummers worden op haar telefoon als anoniem weer gegeven, ook als haar simkaart in een ander toestel geplaatst wordt blijven alle nummers anoniem. Als zij zelf belt belt zij niet anoniem. Volgens Apple sluit dit uit dat het aan haar telefoon of apple account ligt, KPN denkt dat het niet aan hun lig. Zij krijgt nu een totaal nieuw abonnement om te kijken of dit help.Â