Skip to main content
Antwoord

Onbekend nummer

• June 26, 2020
  • 6 reacties
  • 156 keer bekeken

PMME
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Als ik door een van mijn opgeslagen contacten gebeld wordt, dan krijg ik Onbekend nummer te zien. Hoe op te lossen? 

Beste antwoord door PMME

issue is verholpen. KPN heeft nummerherkenning weer aangezet ( kon dat zelf niet doen)

met dank

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 26, 2020

Hallo @PMME ,

Heb je dat bij al jouw contacten?

Kijk dan eens in jouw telefoon in het menu bij instellingen. 
Kies daar bij telefoon voor het aanzetten van de optie”nummerherkenning” .

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 27, 2020

Belt die persoon met afgeschermd nummer? Dan herkent jouw toestel ‘m natuurlijk niet ook al staat ie in je lijst.

PMME
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 27, 2020

ik heb verschillende contacten gevraagd me te bellen, maar nummerherkenning werkt niet.

Ik heb bij instellingen geen optie ‘nummerherkennning”  . Mijn toestel is een Huawei P10 lite. zeker afwijkend, maar waar zit het hem nu in? enig idee?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 27, 2020

Heb je trouwens je forumprofiel al ingevuld? Met die gegevens kan de KPN moderator je helpen. Zoals kijken in de instellingen in het systeem. Helaas is de de wachttijd ca. 5 dagen van af de start van je topic.

PMME
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 30, 2020

issue is verholpen. KPN heeft nummerherkenning weer aangezet ( kon dat zelf niet doen)

met dank

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @PMME. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat het probleem inmiddels al is verholpen door één van mijn collega's. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!