Skip to main content

Beste KPN-ers,

 

Ik loop tegen het volgende probleem aan. Ik heb zelf een pdf-bestand gemaakt van studie-onderdelen, zodat het een geheel is en ik deze kon opslaan op de ipad in de app “Boeken”. Dit omdat je dan makkelijk kunt markeren en notities kunt toevoegen. Het bestand was gewoon compleet, zonder blanco pagina’s. Nu heb ik ongeveer 50 pagina’s bestudeerd en voorzien van arceringen e.d. Tot mijn verbazing zijn de ongeveer volgende 60 pagina’s ineens blanco. De laatste 50 pagina’s zijn wel weer goed. Iemand enig idee hoe dit kan en iemand een oplossing? Harde reset helpt niet. Ik heb het oorspronkelijke bestand nog wel, maar dan ben ik al mijn arceringen/aantekeningen kwijt en dat zijn er nogal wat. Vandaar dat ik hier maar eerst een post plaats.

 

Groeten, een KPN-gebruiker 

Als jij die pdf naar een computer kopieert, worden dan wel alle pagina's weer goed getoond?


@wjb gekeken, als ik het bestand mail naar de gewone computer, heb ik het wel compleet (alle tekst, inclusief arceringen). Sla ik dat bestand op de pc en mail ik het vervolgens naar mezelf en open ik dat bestand dan heb ik weer last van blanco pagina’s. Niet alleen in de app boeken, maar ook als ik het pdf bestand open in mail. Echt een raadsel....


@wjb en anderen,

Voorlopig een noodoplossing gevonden. Bestanden gesplitst en vervolgens de goede delen weer samengevoegd via een pdf programma. Vreemd blijft het wel. Ik word nu toch wel huiverig om op deze manier verder te gaan. Het werkte zo fijn, maar op blanco pagina’s of het wegvallen van arceringen ed zit ik niet te wachten.