Skip to main content

HELP HELP

 

Sinds 23-11 zou ik al teruggebeld worden door KPN Klantenservice over het probleem dat ik, al sinds mei,  geen internet heb op mijn iPhone 11 (gekocht bij KPN)

Ook bellen geeft steeds meer problemen 

mijn man heeft hetzelfde probleem sinds juli  met zijn iPhone 11 (ook bij KPN gekocht)

al 3 medewerkers aan de lijn gehad 

al bijna 4 uur in de wacht gehangen

winkels bezocht, waar dan weer een ticket wordt aangemaakt, maar geen respons

Betaal dus al een halfjaar voor Jan met de korte achternaam abonnementsgeld 

wanneer komt nu eindelijk de oplossing 

 

 

Hoi @TheaMDB . Welkom op het forum.

Ik begrijp dus dat er tickets zijn aangemaakt? Maar ben je dan ook al teruggebeld om over een omruil te praten?

Kun je je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? (graag de mobiele nummers even apart benoemen in het onderste veldje)


Erwin

Naar mijn weten heb ik mijn profiel nu aangevuld

 

alles is dus bij kpn ondergebracht 

 

groet Thea

 

Admin: privacygevoelige informatie verwijderd.


HoI @TheaMDB . Ik heb vervelend nieuws. Er staat op dit moment voor geen van beide nummers een actief ticket.

Ik zie wel een log van een winkelmedewerker die een ticket wilde aanmaken. Maar blijkbaar is dat toen niet goed gegaan.

Mijn dringende advies is om  0800 0402 te bellen en alsnog twee tickets te laten aanmaken zodat alles in gang gezet kan worden.


Ja daar verschuilen jullie je allemaal achter

op 30-11 was mijn man in de winkel op het Vredenburg 

daar heeft een medewerker gebeld en een ticket laten aan maken op zijn nummer

ip 2-12 heeft hij met shanely gesproken en die had het ticket gezien

 

 


Hierbij mijn verslag 

met ruisnamen

ik verwacht nu eindelijk een oplossing

uk denk dat dit niet past bij KPN 


En als 3 mensen mij beloven terug te bellen of laten terugbellen 

wat zegt dat over de klantenservice 


Erg spijtig, @TheaMDB .  Ik word hier ook niet bepaald vrolijk van. Ik snap ook niet waarom ze jou allemaal terug willen bellen. Ze moeten gewoon een ticket voor je aanmaken.

Ik zou opnieuw bellen en aangeven dat je graag wilt dat er (met jou aan de lijn) een ticket voor jullie aangemaakt wordt. 

 


Beste Erwin 

 

hopelijk ben je aan het werk!

Op jou advies heb ik zaterdag met de klantenservice gebeld 

ze hebben toen twee tickets aangemaakt

en zou snel gebeld worden

tot op heden niets

nu ben ik in Belgen heb ik helemaal geen bereik meer

geen internet, maar ook gebeld worden gaat niet goed

ook geen navigatie, heel onhandig in het buitenland 

Ik ben vanmorgen gebeld maar heb niets gehoord en is dus gelijk op voicemail overgegaan 

toen wij later in Nederland waren kwam deze pas binnen 

kun je nu iets voor ons doen

bij mijn man is het heel afwisselend af en toe heeft hij bereik in België en heel soms in Nederland 

 

ik word hier moedeloos van

groet 

TheaMDB 

 


Om in te loggen 

moet ik een code krijgen op mijn telefoon dat lukt dus ook niet

kon bovenstaand bericht ook niet verzenden via de WiFi nu wel via hotspot 


Beste @TheaMDB, ik zie dat de technische dienst vandaag heeft geconstateerd dat jouw toestel inderdaad tegen de bekende iPhone 11 problemen aanloopt. Betekent dat jij binnen ongeveer 2 weken gebeld wordt met een passend aanbod, in de vorm van een vervangend toestel. Ik zie geen blokkades o.i.d., dus ik vermoed dat deze problemen helaas ook gerelateerd zijn aan de bekende issues. Je zou eens kunnen proberen om handmatig een ander netwerk te kiezen via de instellingen van het toestel. 


Dank je wel Erwin

duurt wel lang twee weken vooral als niets werkt en ik dus niet bereikbaar ben, alleen als ik WiFi heb

ik heb automatisch netwerk nu uitgezet en kon net gebeld worden en bellen

ga kijken hoe het verder verloopt

weet je ook al iets over het nummer van mijn man!

groet TheaMDB 


Ik bedoel @Marcia_ 


Ik zie dat op het nummer van je man op 10 december een ticket binnengekomen is. Er wordt dan naar aanleiding daarvan gekeken of dezelfde problemen geconstateerd worden. Als dit zo is, wordt er ook binnen 3 weken contact met je man opgenomen. Als dat niet zo is, krijg je binnen 5 werkdagen bericht. 


Beste medewerker 

Op 23 december het telefoontje gekregen dat mijn telefoon vervangen gaat worden!

super blij mee, maar waarom ik dan nog 4 weken moet wachten voordat ik de nieuwe telefoon krijg! Weet je wel hoe lang dat is met een telefoon die niet werkt.

Heb dit ook al in het gesprek al aangegeven! 

als ik een nieuwe telefoon vandaag bij kpn bestel heb ik hem binnen 2 dagen in huis. Dus waarom duurt het dan zo lang als kpn zelf de opdracht moet geven om te verzenden 

dus wanneer komt de nieuwe telefoon??????


Mijn man wacht nog steeds op antwoord 

hoe lang gaat dit duren


@TheaMDB De winkel en het bedrijf wat dit regelt zijn twee losse dingen 

Is een heel ander proces en kost meer tijd en kan daarom tot 4 weken duren

 

heb je je nummer van je man ook gemeld in je profiel bij de privé dingen dan kan een moderator meekijken waneer je topic aan de beurt is


Hoi @TheaMDB, fijn dat jullie inmiddels contact hebben gehad!
Deze telefoons worden via een ander proces geleverd, helaas gaat daar wat langer overheen. Ik snap heel goed hoe vervelend dat is maar ik kan het helaas niet bespoedigen.


Kun je svp ook kijken wanneer mijn man nu iets gaat horen

hij heeft vorige week gebeld en zou binnen 2 dagen teruggebeld worden

dit is niet gebeurt. Daarom heeft hij een klacht ingediend op woensdag 3-3

binnen 4 werkdagen zou hij gebeld worden

nu is het dag 4 en wederom hebben we niets gehoord

theamdb

 


Zijn nummer**********

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@TheaMDB zet geen privé gegevens hier op het topic.

iedereen ziet het hier ook kwaadwillende.

 

Plaats dat in je profiel bij prive


Dank je wel voor de waarschuwing 

staat inderdaad bij prive


Voor het nummer van jouw partner zie ik dat er telefonisch contact is geweest eerder vandaag. Het telefoonnummer van de afhandelende afdeling is doorgegeven @TheaMDB 


Beste medewerker van kpn

ik ben blij dat na heel veel zeuren mijn probleem met de iPhone 11 is opgelost doordat ik nu eindelijk mijn nieuwe telefoon heel onverwachts en zonder bericht heb binnen gekregen.

eindelijk weer bereikbaar

daar voor dank

 

maar mijn man heeft nog steeds geen oplossing kijk onder privé naar zijn nummer

wanneer komt hier nu eindelijk een oplossing voor, het probleem is op dezelfde datum bij jullie gemeld als ik mijn probleem heb gemeld. Zie alle correspondentie