Skip to main content

Beste KPN

Ik heb al langere tijd problemen met mijn iphone 11 (vanaf begin 2021). Hij valt soms uit, ik kan soms apps niet openen. Reservekopieën maken lukt niet en ook updaten van de software mislukt. Ik heb de iphone reeds laten repareren via KPN, maar zij konden niks vinden. Ik heb de telefoon naar fabriekssetting hersteld, geupdate en toen mijn apps handmatig teruggezet, maar nu krijg ik de melding “mobiele update mislukt”. Ik kan nu niet bellen, smssen, of mobiele data ontvangen. Ik ben nu via de Mac opnieuw de iphone aan het resetten (naar fabrieksinstellingen), maar krijg nu weer de melding dat dit niet voltooid kan worden vanwege een probleem. De iphone valt trouwens nog steeds te pas en te onpas uit en werkt ronduit slecht. Ik kan pas eind januari mijn abonnement verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken. Kunt u mij adviseren wat te doen?

Mvg, Sjoo75

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Sjoo75, welkom op ons forum!
Behalve het toestel weer ter reparatie aanbieden zou ik zo snel niet precies weten wat dit kan veroorzaken.
Je kunt met een iPhone ook langs een Apple winkel, daar kunnen ze ook altijd even meedenken en ook reparaties verzorgen.


Hallo Thomas, ik ben inderdaad ook naar een Apple Store gegaan waar ze de telefoon hebben geprobeerd te updaten en resetten. Alleen liep hij toen vast en werd ik naar huis gestuurd met een niet werkende telefoon! Daarna heb ik de telefoon aan KPN ter reparatie aangeboden. Toen ik de telefoon terug kreeg deed deze het wel weer, maar nog steeds dezelfde problemen en er stond op de reparatiebon dat er geen problemen waren gevonden. Ik denk dat het een hardware probleem is, aangezien ik alles keer op keer opnieuw heb geïnstalleerd. 


Weer opsturen voor de laatste keer en anders het toestel “non conform” verklaren (het doet niet wat je als consument ervan naar alle redelijkheid verwachten mag/kan) en de koop formeel ontbinden.