Skip to main content

Ik heb mijn nieuwe Samsung Galaxy S22+ ondertussen al 3 weken. Echter had ik een week geleden al behoorlijk duidelijke screen burn-in. Zo zie je de navigatiebalk behoorlijk, maar ook bovenin het batterij icoontje en een paar andere donkere vlekken. Ik heb al meerdere keren via chat of telefonisch contact proberen op te nemen maar telkens zijn er geen medewerkers beschikbaar, dus vandaar deze post.

 

 

Op de foto is het iets minder duidelijk te zien, maar ik zag het toevallig terwijl ik een YouTube video keek. Het scherm in de foto zou egaal grijs moeten zijn.

Ik heb de helderheid vrijwel nooit boven de 50% staan en ik gebruik de telefoon verder niet anders dan hoe ik mijn Samsung Galaxy S10 gebruikte. Die telefoon had ik 3 jaar lang en ik heb hier nog nooit last van gehad. Aangezien het nu al zo erg is in een paar weken, ben ik bang hoe het er bijvoorbeeld over een jaar uit zal zien.

Is dit normaal voor deze telefoon, of is het paneel defect door een fout in de fabriek? Valt dit nog binnen de garantie? 

Hallo @klaass1 even de helpdesk en/of forum van Samsung raadplegen.

Succes.


Hallo @klaass1 even de helpdesk en/of forum van Samsung raadplegen.

Succes.

Hi Jan, hoort KPN niet de reparatie of vervanging van toestellen te regelen die bij hun webshop zijn aangeschafd?


Hallo @klaass1 even de helpdesk en/of forum van Samsung raadplegen.

Succes.

Hi Jan, hoort KPN niet de reparatie of vervanging van toestellen te regelen die bij hun webshop zijn aangeschafd?

Hallo @klaass1 ,misschien wel, maar het kan nooit kwaad even je licht op te steken bij de fabrikant of er meer gevallen bekend zijn en dan kun je je alsnog melden bij degeen  waar je de telefoon gekocht hebt.

 


Hoi @klaass1, welkom op ons forum!
Zoals JanD al noemt is het altijd wel handig even te kijken bij samsung. Als het dan een bekend probleem is wat onder garantie valt weet je meteen waar je aan toe bent.
Als Samsung hier op afstand geen oplossing voor heeft kun je hier ook altijd even mee langs een KPN winkel. Daar kunnen ze m voor je nakijken en eventueel aanbieden ter reparatie. 

Succes!


Hoi @klaass1, welkom op ons forum!
Zoals JanD al noemt is het altijd wel handig even te kijken bij samsung. Als het dan een bekend probleem is wat onder garantie valt weet je meteen waar je aan toe bent.
Als Samsung hier op afstand geen oplossing voor heeft kun je hier ook altijd even mee langs een KPN winkel. Daar kunnen ze m voor je nakijken en eventueel aanbieden ter reparatie. 

Succes!

 

Hi @Thomas, bedankt voor het antwoord. Ik kon wel deze post op het samsung forum vinden: https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-S22/Screen-Burn-in-Status-Bar-S22-Update-Only-After-1-Month-Usage/td-p/2221908. Hier had iemand burn-in na 1 maand (later dan ik dus) en customer service had een reparatie aangeboden. Aangezien ik de telefoon in jullie webshop heb gekocht, moet ik dit dan met jullie regelen of direct met samsung? 


Kan gewoon via onze winkels :)