Skip to main content

Ik heb een Samsung S20 via de KPN aangeschaft. Ze hebben bij bestelling en reed 2x in de chat aangegeven dat hierbij de gratis earbuds horen. Ik heb deze bij de Samsung proberen te registeren echter lukte mij dit niet. Contact opgenomen met KPN waarin ze in de chat mij nogmaals verzekerde dat het toestel welke ik bij hen heb aangeschaft tot de toestellen met de extra earbuds  behoorde. Helaas behoord het toestel welke ik van KPN gehad heb helemaal niet tot deze toestellen en KPN support wil niet tot een oplossing komen.
Hoe kan ik nu aan de beloofde earbuds komen?

Overzicht van Promotiemodellen:
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/J9VJVSRLWZTMW/

Stel dat het toestel onder deze promo valt:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=J9VJVSRLWZTMW

 

Kan je het beste direct contact opnemen met Samsung. soms kan het systeem even een hikje hebben. Let wel op, met Samsung promoties is de aankoopdatum op de factuur leidend.


De Promo is helaas voor de S20+ en S20 ultra niet voor de S20. Ik denk dan Samsung daar weinig aan kan doen.


@Margrietj Welkom op het KPN Forum. Ik zie inderdaad dat je zelf het juiste antwoord hebt gevonden. Het ging bij deze pre-order inderdaad om de modellen die je aanhaalt. Het is ook een actie die rechtstreeks via Samsung loopt waardoor ik zelf niet voor de afhandeling kan zorgen 😞 . Het spijt mij oprecht dat je de verkeerde informatie hebt gekregen tijdens de oriëntatie maar deze actie geldt helaas niet voor jouw type toestel :-( 


@Remco_  graag zou ik met jullie tot een oplossing komen. Zou je me persoonlijk kunnen informeren met een passend voorstel?  


Het is een actie van Samsung @Margrietj . Het is niet aan KPN om hier een oplossing voor te vinden, daarvoor zul je bij Samsung moeten zijn.


@JuanNegro als ik dit via de website bestelt heb vind ik dat je gelijk hebt echter heb ik dit met een medewerker van KPN besteld en is mij bij de bestelling en bij 2x navraag duidelijk aangegeven dat earbuds in de bestelling zit. Als mij tijdig was aangegeven dat de bestelling anders was had ik dit indien gewenst aan kunnen passen nu heb ik die kans niet gehad dus vind ik dat het aan KPN is voor een oplossing.


Dat snap ik helemaal en het lijkt er hierop dat je verkeerd bent geïnformeerd 😞 Ik hoop dat KPN nog iets voor je kan betekenen maar ik ben er eerlijk gezegd bang voor...


@Margrietj Sorry ik was even een paar dagen vrij. Ik heb daar geen mogelijkheden voor vrees ik. Het gaat om een externe actie en ik heb niet de mogelijkheid om daar bijvoorbeeld een financiële compensatie tegenover te zetten. Je kan een klacht indienen over het feit dat het verkoopgesprek niet goed is verlopen maar ik weet niet in hoeverre ze daar in kunnen mee gaan. Het formulier kun je hier vinden. 


Reageer