Skip to main content

Hi, ik heb de s21 gekocht op 27 januari. Eerst geen problemen gehad met bellen/gebeld worden en sinds 2 weken elke dag hetzelfde issue: beller hoort mij niet en ik de ander niet. Heb gisteren de 5G uitgeschakeld, maar vandaag weer hetzelfde probleem. Ik ben helemaal bij met de updates.

Is er een oplossing? 

 

*Admin* Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Beste @Anneloes85, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier nu tegenaan loopt! We kregen hier meer klachten over, maar er is een paar weken geleden een update vanuit Samsung geweest. Daar zou het mee verholpen moeten zijn, maar ik maak uit jouw verhaal op dat dit niet het geval is. Een paar vragen/opmerkingen:

  • Ervaar je dit bij elk telefoongesprek?
  • In dat geval is er misschien toch iets met jouw toestel aan de hand. Je zou deze eens, na het maken van een back up, terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen.
  • Daarnaast kan je eens proberen of de simkaart het in een ander toestel wel goed doet.
  • Als dat het geval is, lijkt er wat met je telefoon aan de hand. Je zou deze dan ter reparatie aan kunnen bieden via de KPN winkel of via onze website. 

Hi Marcia, 

Ik ervaar dit inderdaad bij elk telefoongesprek. Pas wanneer ik mijn mobiel uit zet, en vervolgens weer aan, hoor ik de mensen weer. Wat ik nu doe is sochtends elke keer mijn mobiel uit en weer aanzetten, en dat helpt gelukkig de dag door. 

Ik zal in ieder geval proberen mijn toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. 

Mijn sim kaart lijkt het gewoon goed te doen, in mijn oude telefoon (ook samsung) werkt het gewoon. 

Ik baal hier uiteraard wel erg van, een duur toestel aangeschaft en de basisfunctie bellen werkt dan niet. Terug sturen voor reparatie is weer zo'n gedoe. Maar ik probeer het eerst met de fabrieksinstellingen.

Dank je wel voor je reactie! Groet, Anneloes 


Ik kan me voorstellen dat je opsturen ter reparatie niet ziet zitten, maar wat je zelf zegt: je hebt er genoeg geld voor betaald! Het moet gewoon werken. Je zou trouwens ook nog even contact op kunnen nemen met Samsung zelf. Wellicht herkennen zij dit probleem en hebben ze er een oplossing voor 🙂.


Hi, 

Helaas na maanden heb ik hetzelfde probleem weer terug 😞. Hebben jullie enig idee hoe dit mogelijk is en is er inmiddels een oplossing? De vorige keer is het probleem vanzelf na een aantal weken opgehouden, maar daar zit ik nu niet op te wachten. Daarnaast kan ik hem ook niet opsturen voor reparatie ivm geen vervangende telefoon en nodig voor mijn werk. Ik hoor graag een oplossing van jullie kant! 

 

Groet, Anneloes Captein


Beste @Anneloes85, welkom terug! Jammer om dit te lezen! Je ervaart dit weer bij elk telefoongesprek? Je geeft aan dat het de vorige keer vanzelf is opgehouden: de fabrieksreset had dus niet geholpen? En is dit op elke locatie of alleen thuis bijvoorbeeld?