Skip to main content
Vraag

Samsung telefoons vergelijken: A52S met de A55 en A56

• 26 maart 2025
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

Hoi,

Momenteel beschik ik over een Samsung A52S. Na drie jaar gebruik ben ik van plan om mijn toestel te vernieuwen. Een belangrijke overweging voor mij is de camera. Op dit moment vergelijk ik de A52S met de A55 en A56, maar ik heb gezien dat de A52S op camera toch beter presteert dan de latere modellen. Klopt dit? Zou u me kunnen adviseren over welke van deze toestellen de beste keuze is, vooral met betrekking tot de camera?

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7537 reacties
  • 27 maart 2025

Hi ​@Dntj01 en welkom bij de KPN Community!

Altijd leuk een nieuw toestel en super dat je je goed oriënteert. 

Mijn eerste advies zou zijn om naar de KPN Winkel te gaan. Mijn collega's daar weten namelijk een hoop over de toestellen en als de toestellen daar ook liggen dan kun je ze direct uittesten. 

Een andere tip die ik vaak gebruik is om de toestellen op Tweakers in te voeren en ze via die weg te vergelijken. Hier heb ik het voor de handigheid voor jou al gedaan: https://tweakers.net/pricewatch/compare/2181428;2054688;1734134/
Wel met willekeurige kleuren en opslag, maar zo kun je in elk geval de camera vergelijken. 🙂

Mocht ook dan de keuze nog lastig zijn en mocht een bezoek aan de winkel er niet inzitten, dan kun je ook een belafspraak met ons maken. Dan kan mijn collega je hier verder mee helpen!
Hopelijk lukt het zo om een keuze te maken. 😄

Reageer