Skip to main content

Sinds vanmiddag ineens een zwart scherm als ik de camera app open. Uurtje daarvoor gewoon nog foto's gemaakt.

Heb de telefoon (Samsung S22) nog geen week…

Heb al een harde reset en terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar helaas nog steeds een zwart scherm. 

Wat nu?

Hallo @deborahwinkels 

 

Onderstaand gequoot antwoord gaf een KPN medewerker op eenzelfde probleem, je mag hem dus omruilen binnen 14 dagen, als ze hem willen laten repareren moet je daar geen genoegen mee nemen, je kan dan altijd de koop nog ontbinden zolang je binnen 14 dagen zit.

Ik denk dat je het beste even contact op kunt nemen met het kanaal waar je het toestel gekocht hebt.

Is dat online/telefonisch, bel dan even met 0800-0402, heb je 'm in de winkel gekocht dan met het aankoopbewijs terug naar de winkel.

Als je dit binnen 14 dagen doet, dan ruilen we 'm zo om voor je. 


Ik heb hem via de website van KPN besteld. Kan ik dan het beste even naar de winkel gaan?

 


Volgens het antwoord van de KPN medewerker zou je in dat geval moeten bellen met 0800-0402.

Je kan het altijd proberen in de winkel maar ik denk niet dat ze daar kunnen helpen omdat hij online aangeschaft is.