Skip to main content

Mijn Sim is geblokkeerd, heb geen PUK code en (helaas) telefoon niet geregistreerd. Nu staat er ook geen nummer achter op mijn Sim kaart. Is er nog een mogelijkheid om een PUK code te krijgen?

Hallo @HM34 

Kijk of je via dit online formulier de PUK-code kan opvragen. Je hebt 06-nummer en simkaartnummer nodig. Haal de simkaart daarvoor even uit de telefoon.


Dank je wel, maar dat is nou het probleem. Er staat geen nummer achter op m’n Sim kaart. 


Hallo @HM34 dan wordt het lastig idd. Zeker een ‘geknipte’ simkaart? Is het een abonnement of prepaid? In het eerste geval kan KPN het ook voor je opzoeken, met prepaid wordt het lastiger. Er moet vastgesteld kunnen worden dat jij de legitieme gebruiker bent. Bellen met KPN via 0800-0402 gaat het snelste.


Beste @HM34, welkom! Is het inmiddels gelukt? Je kunt de pukcode ook in MijnKPN opvragen, als het om een abonnement gaat. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste drie cijfers van je rekeningnummer onder ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN.


Mijn Sim is geblokkeerd, heb geen PUK code en (helaas) staat mijn  telefoon niet geregistreerd. Nu staat er ook geen nummer achter op mijn Sim kaart. Is er nog een mogelijkheid om een PUK code te krijgen? het gaat om een prepaid nummer.


Hallo @Pramila Roozen , je hebt deze vraag ook (klik) hier gesteld. Zie mijn antwoord daar.

 

edit: de moderator heeft daar een apart topic van gemaakt:  zie nu hier