Skip to main content

Goedemorgen beste forumleden, KPN medewerkers,

 

Ik ervaar het bovenstaande probleem helaas ook al sinds ik de telefoon heb aangeschaft in combinatie met een KPN abonnement. Ook hier gaat het om een Sony Xperia 1 ii.

 

Ik moet als het probleem zich voordoet handmatig het gesprek wegdrukken, anders blijft de telefoon eindeloos overgaan. Ik weet dan ook niet of het gesprek goed wordt doorgeschakeld naar mijn voicemail.

 

Daarnaast ervaar ik ook steeds meer problemen met 4G bellen. Dit werkt vaker niet dan wel. Het komt regelmatig voor dat ik een berichtje krijg met de boodschap dat iemand mij probeert te bellen, maar dat dit niet werkt. Mijn telefoon gaat niet over! Zet ik 4G bellen uit, dan werkt het beter, maar dit lijkt mij zeker niet de bedoeling. Ook uitbellen gaat niet altijd goed. Zodra de andere partij opneemt valt het gesprek regelmatig weg.

 

Ik heb dit (dure) toestel bij KPN gekocht en ga er dus van uit dat de combinatie van het netwerk van KPN en de verkochte telefoon goed wordt getest. Ik heb mijn toestel hard nodig voor mijn werk en heb ook regelmatig bereikbaarheidsdiensten, waarbij ik er op moet kunnen vertrouwen dat ik bereikbaar ben!

 

Ik ben na contact met de klantenservice doorgestuurd naar de KPN Winkel waar ze het probleem hebben onderzocht, maar daar werkte het toestel naar behoren en kon niet worden gereproduceerd. Hier baal ik erg van! Ik moest maar een melding op het community forum doen… Dus bij deze.

 

Ik hoop hier wel de juiste ondersteuning te vinden. Ik baal dat er niet met zorg wordt gekeken naar de toestellen die KPN aan biedt. Zaken zoals eSIM en Wifi-bellen lijken ook niet te gaan werken op dit toestel. Dat is het misschien verstandiger het toestel ook niet aan te bieden, of in ieder geval te vermelden dat dit toestel niet volledig ondersteund wordt.

 

Met vriendelijke groet,

Laurens

Dus jullie staan boven de wet? Artikel 7:17 burgerlijk wetboek. En artikel 7:21, lees deze maar na. Dan kunnen uw meerdere wel zeggen doen we niet, maar die vlieger gaat niet op. Het is zo duidelijk geregeld in de wet, waarom dan zo moeilijk.

 

Met vriendelijke groet Paul 


@Ouwen071 ik wil je vragen een klacht aan te maken als je denkt dat er sprake is van het breken van regels. Of dat nu gaat om het wetboek of je contract met KPN. Maar ik kan hier niet ingaan op je verzoek. De informatie die ik je kan geven staat in dit topic.