Skip to main content

Hoi mijn telefoon deed net 10 minuten geleden alles nog prima ik zat op YouTube etc tot ineens mijn geluid switchen van ene kant naar andere kant zeg maar dus eerst kwam me geluid uit de onderkant die microfoon en ineens uit de bovenkant dit gebeurde nadat iemand mij gebeld had ik weet niet hoe ik dit terug kan veranderen iemand tips

 

Hoi @Lotte rood, 

Welkom op het Forum van KPN! Wat gek dat je ervaart dat het geluid uit een andere luidspreker van je telefoon komt. Veel smartphones hebben tegenwoordig twee luidsprekers: één aan de onderkant en één aan de bovenkant. Zo kan er een stereo geluid worden weergegeven.

Als je problemen ervaart met het geluid, raad ik je aan om je toestel eens te herstarten. Lost dat het niet op, dan kan je je toestel een harde reset geven (zoek eventueel in de handleiding van je toestel of via internet op hoe je dat bij jouw toestel precies doet. Een volgende optie is om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, maak in dat geval wel eerst een back-up. Tot slot zou je het toestel ter reparatie kunnen aanbieden. Ik verwacht echter één van de eerder gegeven opties het al oplost, het lijkt mij niet dat een inkomende oproep een fysiek probleem met een luidspreker van het toestel veroorzaakt. :wink:

Succes in ieder geval en mochten er nog vragen zijn, van verneem ik het graag. 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat het inmiddels gelukt is of dat je verder bent gekomen naar aanleiding van mijn reactie. Mochten er toch nog vragen hierover zijn, stel die gerust. 


Reageer