Skip to main content

Hallo @Cruz, op dit moment is er nog niets over bekend. Ik zou zeggen hou onze telefoonpagina in de gaten. Uit het verleden kan ik wel aangeven dat we eerdere modellen niet hebben verkocht. 


Klopt uit het verleden, maar het blijkt dat Google nu wel hun telefoons gaan aanbieden in NL per 6/10.

Ik begrijp dat bij KPN intern dit nog niet bekend is? 

Dan wacht ik 6/10 af dan maakt Google het mogelijk bekend, althans volgens T-Mobile en Tele2. Ik zal jullie product pagina in de gaten houden.


Inmiddels te koop in de Nederlandse Google Store en ook bij T-Mobile.

Ook bij KPN inmiddels nu wel bekend nu deze telefoon is geïntroduceerd voor de Nederlandse markt?


Hallo @Cruz dan kun je je gewenste telefoon dus mooi al kopen en hoef je niet op KPN te wachten.

 

 


Hallo @Cruz dan kun je je gewenste telefoon dus mooi al kopen en hoef je niet op KPN te wachten.

 

 

Haha ja maar ben helaas gebonden aan KPN ivm mijn werk. Anders had ik deze idd al ergens gekocht. 


Hallo @Cruz ook al ben je klant van KPN, je kunt toch overal een telefoon kopen? Je stopt de KPN simkaart er in en het werkt.

Of begrijp ik iets niet goed?

 

 


Hallo @Cruz ook al ben je klant van KPN, je kunt toch overal een telefoon kopen? Je stopt de KPN simkaart er in en het werkt.

Of begrijp ik iets niet goed?

 

 

Als dat het geval was had ik deze idd al gekocht haha.

Zoals benoemd ik ben gebonden aan KPN door mijn werk dat ik alleen uit de kpn shop een telefoon mag kopen van mijn werkgever. 


Hallo @Cruz , duidelijk 😉