Skip to main content

Onlangs heb ik mijn contact verlengd met een nieuwe smartphone (Galaxy S21 Ultra 5 G) en kreeg ik alleen een papieren aankoopbon van mijn smartphone in de doos.

In het contract staat ook geen aankoopnota als laatste pagina en tevens zie ik geen mogelijkheid tot het downloaden op de bestelpagina.

Gegevens zoals postcode, ordernummer staan in mijn forum profiel.

Graag ontvang ik i.v.m. de Samsung pre-order promotie actie deze digitale aankoopnota per mail.

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

MarcelASD

Hallo @MarcelAsd 

Inloggen op https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/ met bestelnummer en postcode levert dus geen oplossing?


Geen oplossing inderdaad, aankoopnota zit daar niet bij (niet in het contract of andere bijlage).


Hoi @MarcelAsd heb je na de pre-order niet direct een bevestiging ontvangen? De Samsung actie vraagt om "een volledige, leesbare kopie van het pre-order bewijs van je nieuwe Galaxy S21 5G"


Hoi Ruud,

Een pre-order bewijs is geen geldig bewijs van aankoop. Ik kan immers een pre-order uitvoeren en meteen annuleren, hierover kan later onduidelijkheid ontstaan en dat wil ik voorkomen.

Ik vraag slechts om een digitale aankoopnota met serienummer/imei omdat ik niet in het bezit ben van een scanner.

Vraag lijkt mij volledig legitiem, deze aankoopnota werd namelijk wel geleverd bij mijn vorige verlenging KPN abonnement, met Samsung Galaxy S10.

Alvast bedankt voor mijn aankoopnota Galaxy S21 Ultra in digitale vorm.

 

Groet,

MarcelASD,


Hoi @MarcelAsd , dan moet je wachten op een reactie van KPN. Ik ben forumlid en klant, net zoals jij.

edit: jij ook een goed weekend, succes !!


Hoi @MarcelAsd , dan moet je wachten op een reactie van KPN. Ik ben forumlid en klant, net zoals jij.


@Ruud: bedankt voor je hulp en meedenken, ben benieuwd naar de reactie van KPN. Goed weekend!


Hoi @MarcelAsd , ik bedenk me zojuist nog wat.

Bij de registratie moet je een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en IMEI nummer uploaden. Daarmee toon je aan dat je de telefoon daadwerkelijk in je bezit hebt.


Hoi @MarcelAsd , ik bedenk me zojuist nog wat.

Bij de registratie moet je een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en IMEI nummer uploaden. Daarmee toon je aan dat je de telefoon daadwerkelijk in je bezit hebt.


Bedankt voor de tip Ruud, ik ben ook nog steeds benieuwd naar de reactie van KPN.


KPN heeft blijkbaar ook weekend, tot die tijd kan ik geen gebruik maken van de Samsung promo.

Goede service!


Hallo @MarcelAsd 

KPN medewerkers op het forum werken ook in het weekend. Maar door de grote drukte op het forum is de wachttijd op een eerste reactie opgelopen tot meerdere dagen. Ik had je daar eerder op moeten wijzen, sorry. De topics worden opgepakt in volgorde van aanmaak.

Ik begrijp dat je de kado's zo snel mogelijk wil ontvangen, maar i.i.g. loopt de registratieperiode nog tot uiterlijk 31 maart 2021.


​

Hoi @MarcelAsd , dan moet je wachten op een reactie van KPN. Ik ben forumlid en klant, net zoals jij.

edit: jij ook een goed weekend, succes !!

​

Hallo @MarcelAsd 

KPN medewerkers op het forum werken ook in het weekend. Maar door de grote drukte op het forum is de wachttijd op een eerste reactie opgelopen tot meerdere dagen. Ik had je daar eerder op moeten wijzen, sorry. De topics worden opgepakt in volgorde van aanmaak.

Ik begrijp dat je de kado's zo snel mogelijk wil ontvangen, maar i.i.g. loopt de registratieperiode nog tot uiterlijk 31 maart 2021.

Hoi Ruud, nogmaals bedankt maar jij bent forumlid en klant, geen medewerker van KPN.

 


Hi @MarcelAsd en welkom hier!

Op het forum verwerken wij berichten op volgorde van binnenkomst: doordat het erg druk is, reageren we later dan gewenst en heb je even moeten wachten op een reactie. 

Het KPN Forum is een community voor en door klanten en wij, moderators, reageren oa als een gegeven antwoord door de community niet klopt. Ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan het gegeven antwoord van @RBxx: want de aankoopnota kun je inderdaad vinden als je inlogt in https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/.

Ik heb het voor je gecheckt en vindt jouw aankoopnota daar terug. Als je inlogt, dan zie je aan de rechterkant 4 downloads:

  • Contract
  • Aankoopbon :point_left_tone4::thumbsup_tone4:
  • Retourformulier
  • Orderbevestiging

Laat je het weten als ik nog iets anders voor je kan betekenen?


Beste @Shyrin_ ,

 

Bedankt voor je reactie en acties en uiteraard heb ik begrip voor de drukte en tijd die nodig is om te reageren in volgorde van binnenkomst ;-)

@RBxxheeft zeer correct en hulpvaardig gereageerd en ik kan daar niets anders dan lovend over zijn. @RBxx nogmaals dank!

Zoals aangegeven in de topic-start was er geen aankoopnota aanwezig toen ik dit onderwerp heb gestart en is dit nu wel beschikbaar gemaakt. Ik kan me goed voorstellen dat ook hier tijd voor nodig is geweest.

Mijn dank voor de reacties op dit forum en de recente actie van KPN het gevraagde document toe te voegen.

 

Op dit moment heb ik geen vragen en als ik iets kan bijdragen op dit forum zal ik dat zeker doen.

 

Met vriendelijke groeten,

 

MarcelASD


Super, jouw reactie: een terugkoppeling vinden we altijd fijn! Ik weet eigenlijk niet beter dan dat de aankoopnota direct beschikbaar is: of in het contract of als download… Ik ga hier toch eens navraag over doen, Jij hebt het in ieder geval en kan je nu ook registreren voor de promotie! :ok_hand_tone4:
Leuk, hoop vaker wat van je te lezen, hier! :grinning:


Graag gedaan @MarcelAsd , bedankt voor het compliment.

Op dit moment heb ik geen vragen en als ik iets kan bijdragen op dit forum zal ik dat zeker doen.

Wie weet, misschien ga je het wel leuk vinden :wink: Zo is het voor mij ook begonnen, twee jaar geleden. Eén vraag gesteld, werd snel geholpen en vervolgens ben ik blijven ‘rondhangen’….