Skip to main content

Hallo,

Momenteel hebben we goede WiFi van de camping (in het buitenland).
Dus de IPad verbonden met LG tv via HDMI kabel en een originele Apple ‘lightning to digitaal’ adapter maar tot onze verbazing geen beeld wel geluid bij de rtl zenders op de tv,                               en wel beeld en geluid op de iPad.

Wat doen we fout?

Hoi @Peetjeredrose, welkom op het KPN Forum.

Tv kijken met de ITV app van Ipad naar HDMI wordt helaas niet ondersteunt. Hierdoor kan het zijn dat niet alle zenders goed zichtbaar zijn. Als alternatief zou je wanneer het een smart tv betreft de app KPN smart tv app kunnen gebruiken. De KPN ITV app is wel geschikt voor het casten via een Chromecast. 

Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord, voor andere vragen ben je van harte welkom op het KPN forum. 


Beste Hanna,

Bedankt voor de reactie!

We zijn nu daarom de app KPN smart tv aan het installeren op de LG smart tv maar krijgen na het inloggen met ons KPN ID als antwoord:

“Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.”

 

Graag ontvangen we weer uw advies.

Alvast bedankt voor de moeite!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hoi @Peetjeredrose,

Ik heb het voor je onderzocht, mijn excuses in mijn eerste reactie heb ik incomplete informatie verstrekt. 

Als je gebruik wil maken van de KPN Smart TV app, moet de smart tv verbonden zijn met het thuis netwerk. Ik begrijp dat je momenteel op vakantie bent, de app zou dus in jouw woning wel gewoon moeten werken. Dit geld uiteraard niet voor de app op de Ipad, deze is door heel Europa, onafhankelijk van met welk netwerk deze is verbonden. 

 

 


Reageer