Ik heb een samsung galaxy s25 besteld en gekregen. Daarbij werd aangegeven dat je hierbij een samsung tab6 Lite kunt krijgen.
Ik heb alle gegevens ingevuld en goedkeuring voor gekregen. Nu krijg ik zojuist een mail dat mijn registratie niet voldoet aan de actie voorwaarden. Daarbij staat: klik dan hier voor de actievoorwaarden.... die site doet het niet.
Dus mijn vraag in het kort😆, waarom voldoet mijn aanvraag niet ?
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Hoi ​@Daan683, ik hergebruik even een deel van een antwoord dat ​@RBxx gaf in ander topic:
Samsung Galaxy S25 Ultra Koop een Samsung Galaxy S25 Ultra en krijg de Samsung Galaxy Tab S6 Lite cadeau!Zo vraag je de tablet aan:
Koop tussen 17 februari en 23 maart 2025 een Samsung Galaxy S25 Ultra.
Aanmelden kan tot en met 23 mei 2025. Zolang de voorraad strekt.
Het betreft een promotie van Samsung. Kom je er via bovenstaande promotie pagina niet uit, neem dan contact op met Samsung. Zij kunnen je helpen met de actie.
Aanmelden kan tot en met 23 mei 2025. Zolang de voorraad strekt.
Het betreft een promotie van Samsung. Kom je er via bovenstaande promotie pagina niet uit, neem dan contact op met Samsung. Zij kunnen je helpen met de actie.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.