Skip to main content

Ik zie bij Cool-Blue en Bol.com dat ze de Samsung A53 vandaag al leveren / opsturen.

Bij KPN staat nog 1 april.

Gaat KPN hem ook eerder leveren?

Alvast mijn hartelijke dank,

 

Joop

Dat zou ik ook graag willen weten.

Maandag telefonisch besteld (andere bestelling gewijzigd) en toen werd er gezegd dat toestel op voorraad was. Maar nu staat bij bestelstatus dat het een pre order is en ik hem als eerste ga ontvangen. Had aan de telefoon aangegeven dat ik juist een ander toestel wil omdat mijn huidige erg op is.

Net weer geprobeerd te bellen maar dan hang je heel lang in de wacht en dan wordt je eruit gegooid. 


Twee dagen geleden stond er “Op voorraad, morgen in huis” toen werd er ook al naar gevraagd, KPN loopt wat krom met het bijhouden van hun shop.

 


Dank voor de reacties.

 

Het is niet erg, want officieel mag hij pas 1 april 2022 van Samsung geleverd worden.

Omdat andere hem toch eerder leveren, had ik ook verwacht dat KPN hem eerder zou verzenden. 

 

Maar de Samsung S9 doet het nog goed, maar geen updates meer en al bijna 4 jaar oud. 

A53 krijgt gelukkig veel langer updates van Samsung. 

 

Op site van KPN staat “leverbaar 1 april” (stond er verleden week en momenteel, maar tussentijds kan het anders gestaan hebben natuurlijk). 😉

Hopelijk krijg ik hem deze week nog. (geen 1 april grap hoop ik😀😀)😉


Nog altijd is het vanaf 1 april @joop2011. Dus vanaf morgen start de levering van het toestel. 


Nog altijd is het vanaf 1 april @joop2011. Dus vanaf morgen start de levering van het toestel. 

 

Mijn hartelijke dank.

Ik zag ook dat er maar een paar eerder leveren dan de datum van Samsung.

 

Maar voor mij geen probleem, de S9 doet het nog steeds.

En morgen alles op de A53😉


KPN mijn dank is groot.

Gisteren 1 april A53 geleverd, zoals Samsung ook 2 weken geleden had aangekondigd.

Samsung had gezegd dat hij 1 april leverbaar was.

Sommigen hebben te vroeg geleverd, ik weet niet of Samsung daar blij mee is.

 

Alleen de gratis buds ontbraken, aparte topic voor gemaakt.