Skip to main content

Hallo,

 

ik zie opeens in de app. “Unitsecond onbeperkt”

 

weet iemand wat dat s.

 

Bvd,

 

Frank

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ik ook op prepaid KPN voormalig Telfort. Rarara… wat is dat?

 


Ik zie dit inderdaad ook in de prepaid app. Wat is het?


Ik zou dat ook graag willen weten.


Wat betekent unitsecond onbeperkt in mijn kpn app ik kan er niks mee. Gaarne uitleg.


Hi allemaal! Ik heb niet direct antwoord op de vraag. Kan je een screenshot plaatsen van wat je precies ziet? Verberg daarbij wel persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer. Plaats het screenshot hier en ik ga voor jullie uitzoeken wat er aan de hand is.

@brandon6624 @Janneman246 @Kristel75 @Marjo56 @Frans78901 


 


Ik zie hetzelfde als Kristel.

 


Wat kristel op haar screenshot heeft staan, dat zie ik ook.


Klopt ik zie het ook en ben benieuwd wat het inhoud?

 


Het betekent waarschijnlijk niet meer dan dat er per seconde afgerekend wordt.


Ik wil graag van kpn horen wat het inhoudt. Als het geen meerwaarde heeft waarom laten ze het zien. Het is niet zo lang in onze app verschenen. Ze kunnen het ook weer laten verwijderen. Less is more


Waarom per seconde afrekenen als bundel actief heb staan. Waarom verdwijnt het dan niet? 


Ik ga er voor jullie achteraan. Achter de schermen staat er meer aan dan alleen de bundels die je ziet. Mijn vermoeden is dat een van deze bundels onbedoeld een grafiekje heeft gekregen. Dit zou betekenen dat er niks stuk is maar jullie per ongeluk een kijkje achter de schermen hebben gekregen.

Zodra ik antwoord heb laat ik het hier weten. Het kan ook zijn dat je merkt dat er iets gewijzigd is omdat je de “UnitSeconds” niet meer ziet. :wink:


Op internet zie ik dat er een tijdelijke aanbieding is van €2,50 korting van KPN, zou het kunnen dat dat de melding is? omdat er bij staat dat het een resterend aantal dagen is ?


Fijn dat zelfs KPN niet weet waar dit over gaat


Waarom reageer KPN zelf niet?!?


We hebben het ondertussen opgelost. Het had te maken met de situatie in Oekraine. We hebben recent aangekondigd bellen en SMS berichten naar Oekraine gratis te maken. Dit hebben we gedaan door een extra bundel toe te voegen aan alle mobiele nummers. Deze bundel is pardoes zichtbaar geweest in de MijnKPN. Dit is waarom je tijdelijk een extra bundel zag. Niks ergs aan de hand dus! 🙂

@Hélène66, @Betty72, @brandon6624, @Yvana_dB, @Marjo56, @Kristel75, @Lpm1, @Frans78901 


@Lpm1 excuus dat het wat langer heeft geduurd om terug te komen met een antwoord. Het was niet mijn bedoeling je ongerust te maken. De eerste prioriteit was garanderen dat er niets onveiligs aan de hand was. Ook kan het gevaarlijk zijn een “gokje” te doen met dit soort dingen. 

Vandaar dat in dit geval is gekozen het eerst goed uit te zoeken. En daarna met een kloppend, duidelijk antwoord alles in 1 keer klaar te hebben.


Een prachtige actie van KPN gratis naar Oekraïne bellen en SMS. SUPER LEUK. Dank voor de reactie. Groetjes.