Skip to main content
Beantwoord

E-mail adressen verwijderen

  • 26 januari 2019
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Kpngebruiker510
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Hallo
Ik krijg dit steeds te zien ..
Verwijderd e-mailadres
Deactivatie loopt.
dit is nu al vanaf gisteren.
3is gelukt, maar nu gaat. Het niet meer
ik kan ook geen extra email adres aanmaken.
wat gaat er fout in mijn Kpn?

gr, Wim

Beste antwoord door Susan_

@Kpngebruiker510, top dankjewel voor de gegevens. Op het e-mailadres stond een reservering, waardoor je hem niet opnieuw kan aanmelden. Ik heb deze reservering eraf gehaald, er vanuit gaande dat dit de bedoeling was. Je kan hem nu dus opnieuw aanmaken als e-mailadres in MijnKPN!

Wil je laten weten of dit gelukt is? En mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, dan hoor ik dat ook graag ;0
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Kpngebruiker510
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Hallo
ik krijg deze fout melding tijdend aanmaken extra email adressen!

#. Technische storingIn verband met een technische storing is het op dit moment niet mogelijk om aan uw verzoek te voldoen.
Probeer het later nog eens of neem contact op met de Klantenservice.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 27 januari 2019
Goedemorgen Wim, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het kan zijn dat er, vanwege de meerdere verwijderingen, een vertraging is opgelopen en het even wat langer duurt om e-mailadressen te verwijderen en weer aan te maken. Is het je bekend dat je niet hetzelfde e-mailadres kan aanmaken, die je misschien daarvoor net hebt verwijderd? Daar komt namelijk een reservering op, voor ongeveer 2 maanden, dat hij niet 'ingepikt' kan worden.

Ik wil uiteraard even voor je nakijken wat ik in dit geval voor je kan betekenen. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. En bij persoonlijke opmerkingen wellicht het e-mailadres dat je nog verwijdert wil hebben.

Kpngebruiker510
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Beste Susan.
ik heb alle gegevens al ingevuld in het account.
het email adres waar het over gaat is..
dit staat nu in persoonlijke opmerkingen gemeld!
dit willen we gebruiken bij diverse instanties.

gr, Wim

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • Antwoord
  • 29 januari 2019
@Kpngebruiker510, top dankjewel voor de gegevens. Op het e-mailadres stond een reservering, waardoor je hem niet opnieuw kan aanmelden. Ik heb deze reservering eraf gehaald, er vanuit gaande dat dit de bedoeling was. Je kan hem nu dus opnieuw aanmaken als e-mailadres in MijnKPN!

Wil je laten weten of dit gelukt is? En mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, dan hoor ik dat ook graag ;0

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 1 februari 2019
@Kpngebruiker510, ik heb geen reactie meer gehad. Is het inmiddels gelukt, of kan ik hier nog bij assisteren? 🙂