Beantwoord
E-mail komt niet aan bij KPN-ontvangers
Beste KPN,
Wij kampen nu een paar weken met de foutmelding 550 5.0.0 Mail rejected naar alle kpn mailserverdomeinen (hetnet.nl, kpnplanet.nl, planet.nl, wxs.nl, telfort.nl etc.). Met andere woorden onze email naar klanten komt niet aan bij de klant. Wij versturen zelf vanaf een gmailaccount waarin onze domeinnamen als standaard staan ingesteld. Onze provider is Ziggo. Het is buitengewoon vervelend dat er steeds foutmeldingen komen en wij klanten niet kunnen reply-en. We hebben hier alles gecontoleerd. Email naar andere dan KPN komt gewoon aan. Wat is er aan de hand??
Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Wij kampen nu een paar weken met de foutmelding 550 5.0.0 Mail rejected naar alle kpn mailserverdomeinen (hetnet.nl, kpnplanet.nl, planet.nl, wxs.nl, telfort.nl etc.). Met andere woorden onze email naar klanten komt niet aan bij de klant. Wij versturen zelf vanaf een gmailaccount waarin onze domeinnamen als standaard staan ingesteld. Onze provider is Ziggo. Het is buitengewoon vervelend dat er steeds foutmeldingen komen en wij klanten niet kunnen reply-en. We hebben hier alles gecontoleerd. Email naar andere dan KPN komt gewoon aan. Wat is er aan de hand??
Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Dennis ABD
Er zal iets in de mail zitten wat als spam aangemerkt is door gebruikers. Dat kan een gebruikt domein zijn, maar ook het verzendende IP en nog een flink aantal andere zaken. Stuur een voorbeeld van de originele mail naar samples@kpnmail.nl en laat het even weten hier of via abuse@kpn.com en ik pak het op 🙂
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.