Sinds vandaag ontvang ik op mijn iPhone en iPad de melding Serveridentiteit niet gecontroleerd. De identiteit van 'pop.hetnet.nl' kan niet worden gecontroleerd door Mail. Op mijn iPhone en iPad kan ik geen e-mails versturen en ontvangen. Op mijn laptop lukt dit wel. Is er een storing bij KPN of moet ik mijn instellingen wijzigen?
*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Beantwoord
iPhone en iPad geeft de melding Serveridentiteit niet gecontroleerd
Beste antwoord door RBxx
Hallo @Nancy Hendriks
Gebruik gewoon de kpnmail servers
Deze serveradressen en serverinstellingen voor e-mail gelden voor alle KPN e-mailadressen.
Kijk op de volgende KPN pagina voor de details: Overzicht mailserver instellingen
Inkomende server:
pop.kpnmail.nl
SSL aanvinken en poort 995 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server:
smtp.kpnmail.nl
STARTTL of TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen.
KPN e-mailadressen eindigen op @kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsneteindhoven.nl en @onsnetnuenen.nl
Bekijk origineelGebruik gewoon de kpnmail servers
Deze serveradressen en serverinstellingen voor e-mail gelden voor alle KPN e-mailadressen.
Kijk op de volgende KPN pagina voor de details: Overzicht mailserver instellingen
Inkomende server:
pop.kpnmail.nl
SSL aanvinken en poort 995 invullen.
Uitgaande server:
smtp.kpnmail.nl
STARTTL of TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen.
KPN e-mailadressen eindigen op @kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsneteindhoven.nl en @onsnetnuenen.nl
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.