Skip to main content
Beantwoord

E-mail ontvangen niet mogelijk doordat aanmeldingsgegevens niet worden geaccepteerd

  • 3 april 2020
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

Borretje65
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Goedemorgen,

 

Als ik email wil versturen krijg ik de volgende melding:

Geen verbinding mogelijk met account ….@kpnmail.nl (eigen adres). Voer het wachtwoord in voor gebruiker…..@kpnmail.nl (jullie adres).

Nadat ik dit gedaan heb krijg ik een fout melding met: Controle van accountnaam of wachtwoord mislukt.

Waneer ik op mijn KPN inlog heb ik geen probleem, maar zodra ik op KPN webmail inlog krijg ik deze melding: Deze gebruikersnaam en/ of wachtwoord is niet bekend. Wachtwoord vergeten? Klik op 'Wachtwoord vergeten'.

Het ontvangen van mail op tablet en iPhone gaat wel goed.

Ik kom er niet uit. Kan iemand mij helpen aub.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Manja

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Borretje65, wat jammer dat het niet helemaal soepel verloopt met de mail :confused:

Als je niet in de webmail komt met de inloggegevens die je nu gebruikt, zal daar iets niet aan kloppen. Je geeft aan dat er een ‘eigen’ adres wordt getoond maar ook ‘ons’ adres. Wat bedoel je met dat laatste? Kan het wellicht zijn dat het mailadres dat je ons adres noemt, de naam is van je mailbox en dat je eigen adres een mailadres is dat onder deze mailbox aan is gemaakt? Of zit het anders?

Zou je sowieso de stappen eens willen volgen om een nieuwe wachtwoord aan te maken? Je kunt dan hetzelfde wachtwoord invullen als je nu al gebruikt, zodat je niet hoeft te wennen aan een nieuw wachtwoord :slight_smile:

Ook zou ik het waarderen als je je gegevens in wil vullen in je profiel en hier een seintje wil geven als je dat hebt gedaan? Het mailadres waar het om gaat, kan je invullen in het opmerkingsveld, zodat ik met je mee kan kijken!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14717 reacties
  • Antwoord
  • 6 april 2020

Hi @Borretje65, wat jammer dat het niet helemaal soepel verloopt met de mail :confused:

Als je niet in de webmail komt met de inloggegevens die je nu gebruikt, zal daar iets niet aan kloppen. Je geeft aan dat er een ‘eigen’ adres wordt getoond maar ook ‘ons’ adres. Wat bedoel je met dat laatste? Kan het wellicht zijn dat het mailadres dat je ons adres noemt, de naam is van je mailbox en dat je eigen adres een mailadres is dat onder deze mailbox aan is gemaakt? Of zit het anders?

Zou je sowieso de stappen eens willen volgen om een nieuwe wachtwoord aan te maken? Je kunt dan hetzelfde wachtwoord invullen als je nu al gebruikt, zodat je niet hoeft te wennen aan een nieuw wachtwoord :slight_smile:

Ook zou ik het waarderen als je je gegevens in wil vullen in je profiel en hier een seintje wil geven als je dat hebt gedaan? Het mailadres waar het om gaat, kan je invullen in het opmerkingsveld, zodat ik met je mee kan kijken!


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14717 reacties
  • 9 april 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!