Skip to main content
Beantwoord

Kan geen mails versturen vanuit het buitenland

  • August 9, 2020
  • 3 reacties
  • 3728 keer bekeken

Lianmares
Nieuwkomer

Ik kan zowel op mijn mobiel als mijn laptop geen mail meer verzenden ( wel ontvangen) sinds ik in het buitenland ben. Voorheen deed alles het prima. De goede mailserver staat ingevuld. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Lianmares 

Voor de uitgaande server zijn dit de juiste instellingen:

Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Via deze pagina https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm vind je de verdere details, met ook aanwijzingen per mailprogramma en toestelhulp voor mobieltjes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 9, 2020

Hallo @Lianmares 

Voor de uitgaande server zijn dit de juiste instellingen:

Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Via deze pagina https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm vind je de verdere details, met ook aanwijzingen per mailprogramma en toestelhulp voor mobieltjes.


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • August 19, 2020

Hi @Lianmares, welkom op ons forum. Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt om vanuit het buitenland mails te versturen via jouw mobiel en/of laptop. Heeft de tip van Ruud geholpen om het probleem te verhelpen? Mocht je nog tegen problemen aanlopen, kun je me dan vertellen of/welke foutmelding je krijgt als je mails probeert te versturen? Lukt het overigens wel om de mails te versturen via de Webmail? Ik hoor het graag van je!


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • August 24, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!