Skip to main content
Antwoord

Outlook e-mail instellen op A21 lukt niet

  • November 20, 2020
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik heb al van alles geprobeerd maar niets werkt op de a21s ook support van outlook is beneden niveau

Ā 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Fijn dat je dit laat weten, @wijen: het ligt dus aan de app van Outlook! Hopelijk is het probleem door hen heel snel verholpen!Ā :fingers_crossed_tone4:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 26, 2020

Hoi @wijen, welkom op het KPN Forum! Wat balen dat je vastloopt bij het instellen van jouw e-mailaccount op de Samsung A21s. Waar loop je precies vast? We hebben op onze website een toestelhulp met verschillende onderwerpen. BijvoorbeeldĀ het handmatig instellen van e-mail. Onderaan de lijst vind je Outlook.com (POP) / Outlook.com (IMAP) en Outlook.com (Wizard).Ā Gebruik bij voorkeur de IMAP-instellingen voor het instellen van e-mail op je pc, tablet of smartphone. Hiermee blijft je e-mail beschikbaar op meerdere apparaten.
Mocht je er niet uitkomen aan de hand van onze Toestelhulp, bel dan met ons. We zijn 7 dagen per week van 8 uur tot 22 uur bereikbaar op 0800 0402. Bel het liefst vanaf een ander toestel, zodat jij de Samsung A21s bij de hand hebt en direct instellingen kunt controleren of wijzigen. Laat je het weten als het gelukt is?

Ā 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 27, 2020

inmiddels ook van outlook mail ontvangen dat er meerdere klachten met aanmelden waren. ze kunnen dit niet direct verhelpen daarvoor moeten ze de app upgraden. Daarvan zou ik dan bericht krijgen wanneer deze upgrade actief is dan zou het probleem verholpen zijn. kunnen er alleenĀ  nog geen termijn opplakken


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • November 30, 2020

Fijn dat je dit laat weten, @wijen: het ligt dus aan de app van Outlook! Hopelijk is het probleem door hen heel snel verholpen!Ā :fingers_crossed_tone4: