Skip to main content
Beantwoord

Ik wil tv-pakketten opzeggen en contact met klantenservice

  • March 8, 2021
  • 7 reacties
  • 112 keer bekeken

ik wil een 3 tal extra TV paketten opzeggen, ik heb dit op 3 manieren geprobeeerd al begin januari, mijn kpn lukte niet, via de tv lukte niet, klanten service gebeld, zou geregeld worden, gebeurde niet, betaal nu al paar maanden voor diensten die ik niet meer wil.

Ik wil graag een email sturen naar uw klantenservice zodat ik bewijs heb dat ik de pakketen heb opgezegd, maar ik kan dit email adres nergens vinden.

MVG

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Dag @Dave7  Is het inmiddels gelukt? Je zou dat een tv-pakket redelijk makkelijk ter regelen is. Wellicht is er de eerste keer iets misgegaan? 

Je kunt inderdaad geen e-mail sturen naar de klantenservice. Wat je wel kunt een chat starten of een berichtje sturen via Facebook of Twitter. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

  • Helper
  • March 8, 2021

Je kan ook een chat met hun starten en de 3 pakketten opzeggen.

Aan het einde heb je de keus om de chat op te slaan.

Dan heb je het bewijs van opzegging en de toezegging van een medewerker.

Email ben ik eigenlijk ook nooit tegengekomen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 9, 2021

bedankt, ga ik morgen doen


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 9, 2021

Dag @Dave7  Is het inmiddels gelukt? Je zou dat een tv-pakket redelijk makkelijk ter regelen is. Wellicht is er de eerste keer iets misgegaan? 

Je kunt inderdaad geen e-mail sturen naar de klantenservice. Wat je wel kunt een chat starten of een berichtje sturen via Facebook of Twitter. 


  • Helper
  • March 9, 2021

Hoi Bart.

Het ging niet om mij, dus ik weet niet of het gelukt is.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 9, 2021

Hoi Bart.

Het ging niet om mij, dus ik weet niet of het gelukt is.

Dat ging dus verkeerd. Dank voor het signaal! 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 10, 2021

heb net de klantenservice gebeld als het goed is dan is het geregeld, als het toch blijkt dat niet gelukt is over een week dan doe ik de chat wel


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2021

het is inmiddels gelukt :)