Skip to main content
Beantwoord

emails geweigerd door KPNmail Statuscode: 550 5.7.1

  • March 26, 2021
  • 2 reacties
  • 234 keer bekeken

JePiSu
Nieuwkomer

Goedemiddag,

 

Wij (JPsurvey BV / jpsurvey.nl) versturen onze emails via microsoft 365 (voorheen Office 365) naar onze relaties.

Sinds 2 weken worden onze emails geweigerd door kpnmail.nl en aanverwante adressen.

Dit is lastig en wij hebben niets kunnen vinden aan onze zijde wat dit tot gevolg kan hebben gehad (geen wijzigingen in instellingen.

 

Zijn wij wellicht per abuis op de spamlijst terecht gekomen?

Ik hoor het graag.

Beste antwoord door Raymondt

Welkom @JePiSu ,

Je berichten werden inderdaad tegengehouden doordat het spamfilter ze als spam zag. De aanleiding hiertoe is dat er in het verleden mensen zijn geweest die jullie mails als spam aangemeld hebben. Mijn tip is dan ook om voortaan zorgvuldig te zijn in het selecteren van je ontvangers. Voor nu is het probleem in ieder geval opgelost.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@JePiSu Welkom op het forum. 

Ik durf zelf niet direct te zeggen waar dit mee te maken kan hebben. Maar wellicht dat @Raymondt je hierbij kan helpen? :innocent:


Raymondt
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+10
  • KPN Abuse
  • Antwoord
  • March 29, 2021

Welkom @JePiSu ,

Je berichten werden inderdaad tegengehouden doordat het spamfilter ze als spam zag. De aanleiding hiertoe is dat er in het verleden mensen zijn geweest die jullie mails als spam aangemeld hebben. Mijn tip is dan ook om voortaan zorgvuldig te zijn in het selecteren van je ontvangers. Voor nu is het probleem in ieder geval opgelost.