Skip to main content
Antwoord

Wachtwoord Telfort webmail werkt niet meer

  • October 28, 2021
  • 7 reacties
  • 383 keer bekeken

Ik las altijd mijn mail via webmail Telfort, maar op de een of andere manier werkt mijn wachtwoord niet meer ( in de Telfort omgeving) als ik aangeef dat ik mijn wachtwoord wil wijzigen kom ik in de kpn omgeving. Maar via de kon omgeving kan ik wel mijn wachtwoord veranderen maar dan werkt het niet op webmail Telfort

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Telfortfacturen en @Ton Koppei hebben jullie het inmiddels op kunnen lossen? Werken de wachtwoorden weer of hebben jullie een nieuwe in kunnen stellen?

@Telfortfacturen

Wat staat er achter het @ teken (= wat is het domein) van jouw emailadres(sen) ?

Lukt het wel om met het nieuwe wachtwoord bij de KPN webmail binnen te komen ? Is er een reden waarom je altijd de Telfort webmail gebruikt(e ) en niet de KPN webmail ? Nu je bij de KPN zit moet je natuurlijk ook de KPN webmail ingang gebruiken. Dat zou ook gewoon moeten werken.

Ik denk dat de KPN software van jouw (email-)domeinen is gewijzigd en aangepast aan de KPN eisen voor het wachtwoord. De eis bij Telfort was “minstens 8 tekens” terwijl bij de KPN de eis “minstens 10 tekens” is.

Willen jullie deze vragen beantwoorden?


Welk wachtwoord wijzig je dan, toch niet die van je KPN-ID want dat is iets wat los staat van je email wachtwoord(en).

Je email wachtwoorden kan je ook via deze link wijzigen: https://email.kpn.com/

Daar inloggen met je KPN-ID en daarna het account kiezen waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen:

 

Als er een alias onder hangt, zoals hier het @planet.nl emailadres dan wijzigt het wachtwoord ook voor dat account.

En hebben jullie dit al eens geprobeerd?

 

Speciaal voor @Ton Koppei nog even: ik zie dat je een eigen topic aangemaakt hebt. Kies er wel even voor om in één van beide je verhaal te doen. Anders gaan er straks dingen door elkaar lopen :-).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 28, 2021

@Telfortfacturen 

Wat staat er achter het @ teken (= wat is het domein) van jouw emailadres(sen) ?

Lukt het wel om met het nieuwe wachtwoord bij de KPN webmail binnen te komen ? Is er een reden waarom je altijd de Telfort webmail gebruikt(e ) en niet de KPN webmail ? Nu je bij de KPN zit moet je natuurlijk ook de KPN webmail ingang gebruiken. Dat zou ook gewoon moeten werken.

Ik denk dat de KPN software van jouw (email-)domeinen is gewijzigd en aangepast aan de KPN eisen voor het wachtwoord. De eis bij Telfort was “minstens 8 tekens” terwijl bij de KPN de eis “minstens 10 tekens” is.


Ton Koppei
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • October 29, 2021

Heb exact hetzelfde probleem en reeds alle mogelijke opties geprobeerd. Zonder resultaat. Hoe kom ik in contact met KPN?


  • October 29, 2021

Heb exact hetzelfde probleem en reeds alle mogelijke opties geprobeerd. Zonder resultaat. Hoe kom ik in contact met KPN?

Hallo @Ton Koppei , even bellen met 0800 0402, Twitter, Facebook, chat, dit forum.

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 29, 2021

Hallo @Ton Koppei , heb je mijn reactie in jouw eigen topic al gezien?

Kijk eens of dat 👇  jouw probleem oplost.

 


  • October 29, 2021

Ik las altijd mijn mail via webmail Telfort, maar op de een of andere manier werkt mijn wachtwoord niet meer ( in de Telfort omgeving) als ik aangeef dat ik mijn wachtwoord wil wijzigen kom ik in de kpn omgeving. Maar via de kon omgeving kan ik wel mijn wachtwoord veranderen maar dan werkt het niet op webmail Telfort

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Hallo @Telfortfacturen 

 

Welk wachtwoord wijzig je dan, toch niet die van je KPN-ID want dat is iets wat los staat van je email wachtwoord(en).

Je email wachtwoorden kan je ook via deze link wijzigen: https://email.kpn.com/

Daar inloggen met je KPN-ID en daarna het account kiezen waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen:

 

Als er een alias onder hangt, zoals hier het @planet.nl emailadres dan wijzigt het wachtwoord ook voor dat account.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 30, 2021

Beste @Telfortfacturen en @Ton Koppei hebben jullie het inmiddels op kunnen lossen? Werken de wachtwoorden weer of hebben jullie een nieuwe in kunnen stellen?

@Telfortfacturen

Wat staat er achter het @ teken (= wat is het domein) van jouw emailadres(sen) ?

Lukt het wel om met het nieuwe wachtwoord bij de KPN webmail binnen te komen ? Is er een reden waarom je altijd de Telfort webmail gebruikt(e ) en niet de KPN webmail ? Nu je bij de KPN zit moet je natuurlijk ook de KPN webmail ingang gebruiken. Dat zou ook gewoon moeten werken.

Ik denk dat de KPN software van jouw (email-)domeinen is gewijzigd en aangepast aan de KPN eisen voor het wachtwoord. De eis bij Telfort was “minstens 8 tekens” terwijl bij de KPN de eis “minstens 10 tekens” is.

Willen jullie deze vragen beantwoorden?


Welk wachtwoord wijzig je dan, toch niet die van je KPN-ID want dat is iets wat los staat van je email wachtwoord(en).

Je email wachtwoorden kan je ook via deze link wijzigen: https://email.kpn.com/

Daar inloggen met je KPN-ID en daarna het account kiezen waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen:

 

Als er een alias onder hangt, zoals hier het @planet.nl emailadres dan wijzigt het wachtwoord ook voor dat account.

En hebben jullie dit al eens geprobeerd?

 

Speciaal voor @Ton Koppei nog even: ik zie dat je een eigen topic aangemaakt hebt. Kies er wel even voor om in één van beide je verhaal te doen. Anders gaan er straks dingen door elkaar lopen :-).


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 30, 2021

Speciaal voor @Ton Koppei nog even: ik zie dat je een eigen topic aangemaakt hebt. Kies er wel even voor om in één van beide je verhaal te doen. Anders gaan er straks dingen door elkaar lopen :-).

Dat gaf ik ook al aan @Marcia_  en met reden :thinking: . Gezien de opmerkingen in zijn eigen topic vermoed ik bij @Ton Koppei een ander probleem dan hier….

Ton Koppei schreef:
Na inloggen op telfort webmail, rechtstreeks of via kpn webmail, volgt direct de tekst SESSIE VERLOPEN.