Hallo, waar kan ik de kpn spamfilter uitzetten?. Ik moet nu bijna elke dag ook de webmail bekijken om te zien of er mail in staat die ik wel wil hebben. Ik heb een eigen spamfilter en goed virusscanner en wil daarom zelf beslissen wat ik met die mails doe. Ik begrijp dat KPN de mogelijkheid niet meer bied.
Ik vraag toch om mij de mogelijk te bieden om zelf te beslissen of ik de spam wil of niet.
Groet Alex
Sinds de - door mij betreurde - gedwongen overgang van XS4ALL naar KPN worden door KPN ten onrechte e-mails van (uiterst) betrouwbare afzenders, zoals mijn krant NRC, mijn VvE webmaster Plantagecomplex, het woonblad VTwonen tv, Apple, het blad FietsActief, Schoolbank en Uber niet meer automatisch aan mij doorgestuurd. Ik moet daardoor steeds in KPN-webmail kijken om te zien of er voor mij bestemde e-mails door KPN niet ten onrechte als spam zijn tegengehouden.
Daar komt nog bij dat als ik zo’n door KPN ten onrechte als spam aangemerkte e-mail vanuit KPN-webmail aan mijzelf wil doorsturen dat niet gebeurt, maar die e-mail opnieuw door KPN als spam wordt beschouwd en opnieuw uitsluitend in de spambox op KPN-webmail belandt.
Ik moge u dringend verzoeken de e-mails van genoemde afzenders in het vervolg niet meer in de spambox van KPN-webmail te plaatsen, maar die gewoon automatisch aan mij door te sturen.
Wat is er tegen om mijzelf te laten beslissen of door KPN als spam beschouwde e-mails al dan niet daadwerkelijk spam zijn. Daarbij komt dat ik, net als bovenstaande Alex, zelf een prima spamfilter heb - duidelijk beter dan die van KPN, die notabene e-mails van een krant als NRC als spam aanmerkt - en ook een prima virusscanner.
KPN moet geen excuses voor het ongemak maken, zoals hierboven gebeurt, maar alle e-mails gewoon aan mij doorsturen en geen censuur toepassen op voor mij bestemde e-mails.
Admin: eigen topic voor je aangemaakt