Skip to main content
Antwoord

Inloggen op Webmail lukt niet vanuit het buitenland

  • October 5, 2022
  • 4 reacties
  • 294 keer bekeken

Vdekok
Nieuwkomer

Ik zit in buitenland en kan niet inloggen op mijn webmail. Ik kom steeds terug bij de blanco inlogpagina webmail. 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedemiddag @Vdekok, wat lastig dat het inloggen in de Webmail niet lukt!

Van welke internetbrowser maak je gebruik en heb je ook al een andere browser geprobeerd? Wat ook kan helpen, is om de cookies en geschiedenis van de browser te wissen.
Krijg je direct een blanco scherm te zien als je naar Inloggen KPN Webmail gaat? Of lukt het wel om jouw gebruikersnaam of e-mailadres en wachtwoord in te vullen en te klikken op “Login”?

Lees het graag, ook als het in de tussentijd opgelost is!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • October 9, 2022

Goedemiddag @Vdekok, wat lastig dat het inloggen in de Webmail niet lukt!

Van welke internetbrowser maak je gebruik en heb je ook al een andere browser geprobeerd? Wat ook kan helpen, is om de cookies en geschiedenis van de browser te wissen.
Krijg je direct een blanco scherm te zien als je naar Inloggen KPN Webmail gaat? Of lukt het wel om jouw gebruikersnaam of e-mailadres en wachtwoord in te vullen en te klikken op “Login”?

Lees het graag, ook als het in de tussentijd opgelost is!


Vdekok
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 9, 2022

Ik ben over 2 dagen terug in NL, heb nog nooit problemen gehad, ook vorig weekend niet. Ga nu ook niets meer proberen, maar bedankt voor je reactie.


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • October 9, 2022

Aha, duidelijk. Mocht het zich een volgende keer weer voordoen, dan zijn dit de eerste dingen die uitgeprobeerd kunnen worden. Ik markeer dat nu ook als beste antwoord, voor eventuele meelezers.

En, geen dank! We helpen graag!

 


  • Nieuwkomer
  • October 11, 2022

Heb dit probleem al 2 dagen