Ik snap dat er verschillende meningen zijn over hoe e.e.a. in te richten, en tags al dan niet optioneel maken, maar als provider zijnde met een grote groep klanten is het altijd lastig om een dienst zodanig in te richten dat echt iedereen blij is met de keuzes die gemaakt zijn, dus worden er simpelweg keuzes gemaakt waarvan we er vanuit gaan dat de meeste mensen zich hierin kunnen vinden, en dat blijkt ook, want hierover zijn weinig klachten.
Wjb slaat hierboven wel de spijker op zijn kop overigens. Als een mail in de spamfolder terecht komt terwijl dat niet had gemoeten, dan moet je je niet gaan storen aan het feit dat de tag in de subject blijft staan als je de mail uit de spamfolder haalt, maar dan moet je je gewoon gaan afvragen waarom ie in de spamfolder komt. Op het moment dat je dat probleem oplost, heb je ook geen last meer van de tag.
Het bijzondere is overigens, dat gezien het voorbeeld dat gegeven werd van umeter.nl, ik eens in het systeem heb gekeken naar alle mails die er vanaf dat domein binnengekomen zijn de afgelopen 30 dagen, en er is er niet eentje de spamfolder in gegaan. Dat strookt dus niet helemaal met de screenshot die ik in het topic zie staan. Mocht je uit willen zoeken waarom deze toch een spamtag bevat, dan raad ik je aan om het mailtje in kwestie eens als bijlage door te sturen naar abuse@kpn.com, zodat de collega's eens uit kunnen zoeken wat hier nu precies gebeurd is.