Skip to main content
Beantwoord

Webmail geeft melding: De opgegeven aanmeldgegevens werken niet of worden niet meer geaccepteerd door de dienstverlener. Verander ze alstublieft.

  • July 27, 2023
  • 1 reactie
  • 165 keer bekeken

Hallo,

zoals vermeld in de titel en zoals in de afbeelding is aangegeven, 

“De opgegeven aanmeldgegevens werken niet of worden niet meer geaccepteerd door de dienstverlener. Verander ze alstublieft.”

krijg deze melding als ik ingelogd ben via KPN webmail.

De link naar het forum bevat geen oplossing, alleen dat meneer een oplossing heeft gevonden en te beroerd is deze te delen, altijd handig.

 

Kan ik met deze melding geholpen worden, iets verder dan de standaarden zoals cache legen, overal uitloggen etc, want dat heeft niet geholpen.

 

Gr's M

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @MPJ-Janssen, welkom hier. 

Kun je met die desbetreffende e-mailadressen nog wel inloggen in Webmail? Of dat lukt dat ook niet. Als dat ook niet lukt, zou je e-mailwachtwoorden van die adressen willen aanpassen

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 1, 2023

Hi @MPJ-Janssen, welkom hier. 

Kun je met die desbetreffende e-mailadressen nog wel inloggen in Webmail? Of dat lukt dat ook niet. Als dat ook niet lukt, zou je e-mailwachtwoorden van die adressen willen aanpassen